عریقات: سال 2008 سال نابودی کامل روند صلح است

مسوول هماهنگ کننده مذاکرات صلح اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین در اعتراض به ادامه شهرک‌ سازی‌های این رژیم اعلام کرد: ادامه یافتن برنامه‌های شهرک‌سازی و تجاوزات اسرائیل، امکان دستیابی به هرگونه صلحی را از بین می‌برد وحتی روند آن را کاملا نابود می‌کند.
کد خبر: ۱۶۵۱۰۸

به گزارش فارس ، صائب عریقات با بیان اینکه امکان دستیابی به صلح با ادامه یافتن برنامه‌های شهرک‌سازی و تجاوزات اسرائیل در سال 2008 به طور کلی از بین می‌رود، اعلام کرد: اگر آمریکا که ریاست کمیته سه گانه را بر عهده دارد اسرائیل را به متوقف کردن تجاوزات و برنامه‌های شهرک‌سازی مجاب نکند سال 2008 سال دستیابی به صلح نخواهد بود.

سخنان صائب عریقات زمانی مطرح می‌شود که چندی پیش "ایهود اولمرت" نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد قصد ندارد برنامه‌های خود را برای ساخت واحدهای مسکونی متوقف کند.

در همین رابطه "مصطفی برغوثی" دبیر کل طرح ملی فلسطین در گفت‌وگو با العالم با تاکید بر اینکه همه شهرک‌‌های رژیم صهیونیستی غیرقانونی است افزود: اینکه شهرک‌ها به 2گروه قانونی و غیرقانونی تقسیم می‌شود کار اشتباهی است چون بر اساس قوانین بین‌المللی همه شهرک‌ها غیرقانونی است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها