تیم ملی کشتی آزاد به کره جنوبی پرواز کرد

گروه ورزش: تیم ملی کشتی‌ آزاد ایران بدون دغدغه و در فاصله زمانی مناسب تا مسابقه‌های قهرمانی آسیا، تهران را به مقصد کره جنوبی، آوردگاه کشتی‌گیران قاره ترک کرد. ملی‌پوشان کشتی آزاد پس از انجام تمرینی سبک درخانه کشتی، شب گذشته برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا به سوی پکن پرواز کردند تا پس از یک شب توقف راهی محل برگزاری این رقابت‌ها در جزیره جی جوی کره جنوبی شوند.
کد خبر: ۱۶۴۶۴۳

کشتی آزاد که در کشتی قهرمانی آسیا 2 هدف مهم تجدید عنوان قهرمانی و کسب سهمیه المپیک را در دستور کار قرار داده است، با جمعی از نفرات با تجربه و جوان امیدوار است انتظارات را در هر 2 بعد مورد نظر برآورده و تامین کند.  در ترکیب نفرات برگزیده نیز در 4 وزن اعضای جدیدی جایگزین شده‌اند و در 3 وزن 55، 60 و 120 کیلو پیراهن تیم ملی همچنان قواره تن تقی داداشی، مراد محمدی و فردین معصومی است.

در 66 کیلو حمید محمدنژاد که طی سال‌ جاری 2 بار به عنوان مرد اول مسابقه‌های انتخابی معرفی شده بود، سرانجام برای اولین بار در میدانی سخت به عضویت تیم ملی درآمد و جایگزین حسن طهماسبی شد. در 74 کیلو میثم مصطفی جوکار جانشین علی‌اصغر بذری شد. در 2 وزن 84 و 96 کیلو هیچ‌کدام از مدال‌آوران جهانی یعنی رضا یزدانی و سعید ابراهیمی حضور ندارند و به جای آنها حامد تاتاری و امیرعباس مرادی گنجی راهی کره جنوبی شدند.

بدین ترتیب تیم ملی کشتی را 4 مازنی، یک همدانی، یک خراسانی و یک گیلانی تشکیل می‌دهند و جای کشتی‌گیران تهرانی همچنان در جمع ملی‌پوشان خالی و سوال برانگیز است.

مراسم وزن کشی رقابت‌های کشتی‌ آزاد روز 27 اسفند برگزار می‌شود و تیم ملی کشتی‌فرنگی نیز روز 26 اسفند به سوی کره جنوبی پرواز خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها