رئیس‌جمهور:انتخابات مظهر اقتدار ملی است

گروه سیاسی: رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخابات را متعلق به مردم، صحنه اعمال اراده ملت و مظهر اقتدار ملی دانست و گفت: انتخابات پیش رو، جایگاه نظام و ملت ایران را در منطقه و مناسبات جهانی مشخص و تثبیت می‌کند و بهبود می‌بخشد. به گزارش واحد مرکزی خبر، محمود احمدی‌نژاد افزود: امروز به طور قطع می‌توان گفت که ملت ایران به عنوان ملتی الگو برای جهان انتخاب شده است. رئیس جمهور با اذعان به وجود برخی ضعف‌ها و اشکال‌ها افزود: ضعف و اشکال و بعضی عقب‌افتادگی‌ها هم هست برای این که هیچ ملتی در نقطه کمال و بدون ضعف نیست، اما ما در حال حرکت به سمت قله‌های کمال هستیم.
کد خبر: ۱۶۴۵۲۶

 احمدی‌نژاد گفت: سرجمع حرکت ملت ایران بویژه در 30 سال اخیر مورد اعتماد ملت‌ها قرارگرفته است و آنها ملت ایران را به عنوان الگوی خودشان پذیرفته‌اند. رئیس جمهور با اشاره به دیدارهایش با چند هیات عالی رتبه خارجی گفت: سیاستمداران و مدیران کشورهای بزرگ و کوچک جهان بصراحت اعلام کردند که این تنها ملت ایران است که می‌تواند حرکت کند و شرایط جهان را تغییر دهد و رهبری ملت‌های عالم را به دست گیرد و وضعیت را نسبت به امروز بهتر و مطلوب‌تر کند و این یک حقیقت است.

احمدی‌نژاد افزود: انتخابات صحنه‌ای است که این موقعیت ملت ایران را تثبیت می‌کند، بالا می‌برد و دوباره معرفی می‌کند.

رئیس جمهور افزود: اگر نمایندگانی شجاع، خادم و همراه مردم، ساده زیست، وابسته به آرمان‌ها و ارزش‌ها و حقوق مردم، منافع ملی و بدون وابستگی‌های باندی و گروهی که آنها را از ارزش‌های متعالی مردم دور کند انتخاب شوند، قطعا خروجی و مولفه و بردار جمعی مجلس، بردار موثرتر، پیشروتر و موفق تری خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها