نیازی:

وعده های توخالی و خارج از وظیفه مخرب است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به وظایف و اختیارات مجلس شورای اسلامی گفت : مجلس محل قانونگذاری است و داوطلبان ورود به خانه قانون باید خود قانونمندترین باشند. حجت الاسلام والمسلمین نیازی با تاکید بر لزوم قانونمند بودن فعالیت های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات خاطرنشان کرد: کسی که برای ورود به خانه قانون ، قانون را رعایت نکند شایسته ورود به مجلس و قوه مقننه نیست ؛ چرا که چنین شخصی دیگر نمی تواند از دیگران توقع داشته باشد قانونی که در مجلس تصویب شده ، رعایت کند.
کد خبر: ۱۶۴۳۰۸

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، وعده های غیرعملی ، توخالی و خارج از حدود اختیارات و وظایف نمایندگی را مخرب و سوئ جریان دانست و گفت : این گونه تبلیغات ، زیبنده یک داوطلب نمایندگی مجلس در نظام جمهوری اسلامی نیست و موجب بی اعتمادی و دلسردی مردم می شود که لازم است برای این مساله فکری بشود تا افراد نتوانند عوام فریبی کنند.

نیازی ، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی های عمومی نسبت به شرح وظایف و حدود اختیارات نمایندگان را در انتخاب نمایندگان شایسته ، موثر دانست و افزود:اگر مردم بدانند که وظیفه نماینده چیست ، بهتر می توانند تشخیص دهند که کدام داوطلب با شعارهایش دنبال عوام فریبی است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها