در کار تازه اکبر منصورفلاح

قلب یاسمن به «ضربان منفی» می‌رسد

گروه رسانه: اکبر منصورفلاح بتازگی ساخت یک سریال تازه را در مرکز سیمای یزد آغاز کرده است. سریال تازه او مانند اغلب کارهای او موضوعی اجتماعی دارد. «ضربان منفی» عنوان این سریال است که داستان دختری به نام یاسمن را روایت می‌کند که قلبش را پیوند زده‌اند. اکنون او در تلاش است که بداند قلب چه کسی را در سینه دارد. او به دنبال صاحب قلب است،‌ اما هیچ نشانی از اهداکننده قلب در دست ندارد.
کد خبر: ۱۶۴۱۶۳

در ادامه جستجو او به پسری به نام سهیل برمی‌خورد که در دانشگاه با او هم‌کلاس است و این ابتدای ماجرای «ضربان منفی» است. در این سریال مهتاج نجومی، بهمن دان، شیوا بلوریان، علی منصوری، نازنین خوشنود، حسین فیاضی، الهام سیف، سروش جمشیدی و امیر وزیری به ایفای نقش می‌پردازند.

تاکنون 25 درصد کار در لوکیشن‌هایی در یزد و تهران انجام شده و کار تصویربرداری احتمالا تا اواخر سال ادامه خواهد داشت.

«ضربان منفی» به حالتی گفته می‌شود که قلب از حالت طبیعی خارج شده و ضربان مثبت به ضربان منفی تبدیل می‌شود.

در ساخت این سریال تلویزیونی سیدمحمد حسینی (تهیه‌کننده)، علی نادری (مدیرتصویربرداری)، حسین منصورفلاح (طراح صحنه و لباس)، محمدصادق اسلامی (مدیرتولید)، فاطمه سنجرانی و سروش نمیری (طراحان چهره‌پردازی) و شیلا شهرام (عکاس) همکاری می‌کنند.

از اکبر منصورفلاح در حال حاضر سریال به خاطر من با حضور بازیگرانی چون مهدی امینی‌خواه، رامتین خداپناهی و... از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها