جوانفکر: مردم مراقب‌ شعارهای توخالی باشند

گروه سیاسی: مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور گفت: مردم باید مراقب شعارهای توخالی برخی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی برای ایجاد چندصدایی و به تقابل کشاندن مجلس در برابر دولت باشند و تحت تاثیر شعارهای بی‌پایه و اساس قرار نگیرند.
کد خبر: ۱۶۴۱۳۷
 به گزارش ایسنا، علی اکبر جوانفکر با بیان این که در آستانه یک انتخاب حساس، تعیین‌کننده و موثر در سرنوشت امروز و فردای ملت ایران هستیم، گفت: بنابراین جهتگیری فضای تبلیغاتی کشور نباید به گونه‌ای باشد که توجه و تمرکز مردم از ملاک‌های مهم و بنیادین در تشخیص افراد واجد صلاحیت، به سوی سطحی‌نگری و ساده‌انگاری منحرف شود.

مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی محل تصمیم‌گیری‌های اساسی برای مسائل کشور در زمینه‌های مختلف است و کسانی باید کرسی‌های مجلس را در اختیار بگیرند که شناخت دقیق و درستی از موقعیت دیروز و امروز کشور در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.

وی تاکید کرد: افرادی که قدرت درک، تحلیل و ارزیابی تحولات جامعه در ابعاد داخلی و خارجی را ندارند، اگر به مجلس راه یابند، برای کشور زیانبار خواهند بود؛ زیرا در عمل نه تنها کاری از پیش نخواهند برد، بلکه این احتمال دور از ذهن نیست که به ابزاری در خدمت باندها و جریان‌های طالب قدرت، تبدیل شوند.

جوانفکر ادامه داد: ای کاش هیات‌های اجرایی و شورای نگهبان در مرحله بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، در کنار سایر ویژگی‌ها، به بررسی خصوصیات مهم‌تر و اساسی‌تر کاندیداها می‌پرداختند و کرسی‌های مجلس را از دسترس کسانی که حضور آنها در این مسند مهم و حساس، هیچ سود و منفعتی برای مردم ندارد، دور نگه می‌داشتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها