بلاتر خواستار شد

محرومیت مادام العمر برای تکل های خطرناک

رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) خواستار محرومیت مادام العمر و پیگرد قانونی برای بازیکنانی شد که به دلیل انجام تکل‌های خطرناک محکوم می شوند.
کد خبر: ۱۶۳۵۴۳

 به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سپ بلاتر معتقد است که برخوردهای خطرناک یکی از بزرگترین مشکلات فوتبال مدرن است.

وی در جریان نشست سالانه هیات بین‌المللی قانون‌گذاری در فوتبال در اسکاتلند خواستار سیاست عدم تحمل در برخورد با چنین مواردی شد.

بلاتر گفت: در حال حاضر تکل‌های خطرناک یکی از مهمترین مسایل مربوط به فوتبال است. بازیکنانی که عمدا چنین تکل‌هایی را انجام می‌دهند باید مادام العمر محروم شوند. زدن دیگران چه درون زمین فوتبال چه در جای دیگر، جرم است و باید مانند جرایم دیگر با آن برخورد شود.

به اعتقاد رییس فیفا، در چنین مواردی مربیان نیز به اندازه بازیکنان مقصر هستند.

وی اظهار داشت: فشار روی مربیان برای برد به قدری است که باعث می‌شود آنها بازیکنان خود را تشویق کنند به هر قیمتی شده به پیروزی برسند. در اتاق رختکن هیچ میکروفونی وجود ندارد بنابراین مربی به بازیکنانش می‌گوید بروید، بروید، بروید. تا کی؟ تا زمانی که داور دخالت کند.

بلاتر همچنین بر مخالفت خود با برنامه سی و نهمین مسابقه لیگ برتر انگلیس تاکید کرد و گفت: غیر ممکن است که آنها بتوانند مرا راضی کنند. نه تنها من بلکه دیگران هم با این برنامه مخالفند. من نماینده خانواده فوتبال هستم و این برنامه را در صورت نیاز به کنگره فیفا می‌برم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها