بیمه رایگان آتش سوزی برای تمام خانه های تهران از 12فروردین

شهردار تهران گفت : تمام خانه ها و منازل مسکونی تهران از 12فروردین بیمه آتش سوزی می شوند. به گزارش سما، محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح 3000هکتار جنگل کاری در قالب طرح کمربند سبز شهر تهران با بیان این مطلب اظهار کرد: از 12فروردین تمام منازل مسکونی بیمه آتش سوزی می شوند و در صورت وقوع حادثه تا سقف 2میلیون تومان خسارت برای ساختمان و تا 3میلیون تومان برای تجهیزات با تایید سازمان آتش نشانی پرداخت می شود. وی افزود: پرداخت این خسارات بدون دریافت هیچ هزینه و وجهی از خانواده های تهرانی صورت خواهد گرفت. شهردار تهران تاکید کرد: در آغاز سال جدید و روز جمهوری اسلامی این بهترین خدمت به خانواده های تهرانی می تواند باشد که همه واحدهای مسکونی تهران را شامل می شود. دکتر قالیباف تصریح کرد: روزانه به طور متوسط 70 تا 80 آتش سوزی در بخش مسکونی در تهران رخ می دهد و خسارات زیادی به دنبال دارد، بنابراین مقرر شده همه واحدهای مسکونی که حدود 2میلیون واحد در تهران است ، از 12فروردین به مناسبت روز جمهوری اسلامی بیمه آتش سوزی شود.
کد خبر: ۱۶۳۲۹۲

وی در پایان تصریح کرد: در ارتفاعات 1800متر در منطقه یک ، در ارتفاعات 1600متر در منطقه 2و بخشی از منطقه 5در ارتفاعات 1400که خط تراز هستند، به هیچ عنوان ساخت وساز انجام نمی شود و بر این اساس دغدغه بیش از 2دهه پیگیری و اقدامات جدی شهرداری در این زمینه رفع شده است.

پول مردم را به بغداد نبردیم

شهردار تهران همچنین گفت : پول مردم تهران را به بغداد نبرده ایم .قالیباف در پاسخ به نتایج سفرش به بغداد، گفت : کشور عراق کشور فقیری نیست ، بلکه ثروتمند بوده و اعتبارات مناسبی دارد، اما به خاطر دو، سه جنگی که در گذشته داشته ، دچار آسیب های جدی شده و نیازمند بازسازی است . به همین دلیل هماهنگی هایی بین شهرداری تهران و بغداد انجام شد تا این کار که مورد تایید دولت نیز هست موجب حل مشکلات خدمات شهری ، نظافتی ، حمل ونقل ، ترافیک و آب و فاضلاب شود.

وی گفت : بر همین اساس و برای حل مشکلات ، قراردادهایی بین تهران و بغداد منعقد و توافق نامه ای امضا شده و حداکثر تا دو ماه آینده این توافق نامه ها عملیاتی خواهد شد.

قالیباف تصریح کرد: شرکت های وابسته به شهرداری و بخش خصوصی با اخذ وجه و هزینه ، پروژه های لازم را در بغداد انجام می دهند و این طور نیست که شهرداری پول مردم تهران را به بغداد ببرد، بلکه آنجا پول می گیریم و برایشان کار انجام می دهیم و این امر نیز اشتغالزایی و صادرات خدمات را برای شرکت های ایرانی به همراه دارد.

شهردار تهران گفت : اگر از مردم سوال کنید که آیا اوضاع اقتصادی شما بهتر شده است ؟ حتما خواهند گفت که بهتر نشده است و اگر روشنگری کنیم که چرا نتوانستیم وضعیت اقتصادی آنها را بهتر کنیم ، مردم قانع می شوند؛ بنابراین باید به آنان توضیح بدهیم یا مشکلات را حل کنیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها