توصیه های مراجع به دست اندرکاران انتخابات

رئیس ستاد بازرسی انتخابات کشور روز گذشته با برخی از مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کرد. به گزارش ایسنا، آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار انتخابات را وظیفه سنگینی برای انتخاب کنندگان ، انتخاب شوندگان و نیز دست اندرکاران آن برشمرد و گفت : این وظیفه از آن جهت برای انتخاب کنندگان سنگین است که می خواهند سرنوشت کشورشان را برای چند سال به عهده افرادی بگذارند و از همین رو باید برای اصلاح آینده و تقویت تمام بخشهای نظام افراد صالحی را به مجلس بفرستند.
کد خبر: ۱۶۳۱۹۳

وی همچنین وظیفه نمایندگان را سنگین توصیف کرد و گفت : با یک رایی که در مجلس شورای اسلامی داده می شود، ممکن است اکثریت حاصل شود و زمین و زمان تغییر کند.

آیت الله مکارم شیرازی خطاب به دست اندرکاران بازرسی انتخابات وزارت کشور گفت : شما که گردانندگان این برنامه هستید مسوولیت تان از آن دو قشر دیگر سنگین تر است ، چون فیلتری برای برگزاری انتخابات سالم هستید.

مکارم شیرازی با بیان این که انتخابات آبروی کشور است ، گفت : اگر انتخابات خوب برگزار شود، ما در جهان سربلند و روسفید خواهیم بود و اگر خدای ناکرده بد برگزار شود، همه ما لطمه آبرویی خواهیم خورد.مکارم شیرازی با اشاره به تبلیغات دشمنان اسلام در جهت خدشه دار کردن حضور مردم در انتخابات ، گفت : تجربه نشان داده است ، به رغم این تبلیغات غربیان ، مردم ما مصمم تر می شوند، چرا که طبق وصیت امام خمینی (ره ) که فرمودند هر جا دیدید دشمنان مخالفت می کنند، بدانید مصلحت ماست و روی آن بیشتر سرمایه گذاری کنید، مردم هم قوی تر در صحنه حاضر خواهند شد.

آیت الله صافی گلپایگانی نیز در دیدار رئیس ستاد بازرسی انتخابات وزارت کشور با اشاره به این که باید احکام اسلام در نظام جمهوری اسلامی پیاده شود، گفت : مردم به واسطه عرق دینی با حضور خود اظهار می کنند که ما برای پیاده شدن احکام اسلام در جامعه قیام کردیم و روی آن خواسته ها نیز ایستاده ایم . این مرجع تقلید تاکید کرد: مسوولان باید به وعده هایی که به مردم می دهند، عمل کنند و طوری اقدام کنند که اسلام و احکام اسلامی به طور کامل در کشور پیاده شود.آیت الله صافی گلپایگانی حضور مردم در انتخابات را یک اصل مهم برشمرد و گفت : مردم برای این در انتخابات حاضر می شوند تا بر تحقق وعده های اسلامی مسوولان تاکید کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها