طرح استقبال از بهار در رشت شروع شد

سرپرست شهرداری رشت از شروع اجرای طرح استقبال از بهار در رشت خبر داد. به گزارش فارس، محمد نعمتی امروز در جمع مسئولان شهرداری رشت افزود: به مناسبت فرارسیدن سال نو و حفظ منظر شهری و خدمات دهی مناسب تر در ایام نوروز، شهرداری رشت همانند سال های گذشته طرح استقبال از بهار را آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۶۲۵۳۷

وی اظهار داشت: در این ایام شست وشو و رنگ آمیزی جداول و کانیووها، نورپردازی، گل کاری، ترمیم وسایل بازی و بازسازی پارک های محله ای، تامین روشنایی پارک ها بخصوص میادین و بلوارها، ترمیم آسفالت معابر و کندوکاری ها، ترمیم چراغ های راهنمایی علی الخصوص ثانیه شمارها، حضور گسترده نیروهای ستاد رفع سدمعبر در سطح شهر برای سهولت تردد شهروندان در پیاده روها، ترمیم پیاده روهای سطح شهر، برداشت آسفالت‌های فرسوده و ترمیم آن انجام می‌شود.

نعمتی در ادامه رنگ آمیزی و ترمیم سرویس های بهداشتی پارک‌ها، خط کشی جایگاه اتوبوس و تاکسی، رنگ آمیزی و یک دست کردن دکه های مطبوعاتی سطح شهر، خط کشی طولی خیابان‌های اصلی، پاکسازی وادی تازه آباد و گل آرائی ورودی آن را از دیگر اقدامات شهرداری در طرح استقبال از بهار عنوان کرد.

سرپرست شهرداری رشت همچنین گفت: ایجاد بازارچه‌های موقت عرضه مستقیم میوه، تره بار و مواد پروتئینی به مدت 5 روز در سطح شهر و توزیع 15 هزار بروشور نوروزی به مسافران از جمله برنامه‌ها و اقداماتی است که در طرح استقبال از بهار در رشت انجام می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها