بان‌کی‌مون کشتار کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

دبیر کل سازمان ملل متحد کشتار کودکان فلسطینی در حملات خونین رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را محکوم کرده و خواستار آتش‌بس فوری شد، این در حالی است که رئیس دولت منتخب فلسسطین نیز سکوت کشورهای عربی در برابر حملات اشغالگران را تاسف‌‌بار خواند.
کد خبر: ۱۶۱۸۶۱

به گزارش خبرگزاری آلمان، دفتر اطلاع‌رسانی بان‌کی‌مون اعلام کرد دبیر کل سازمان ملل متحد از کشته شدن غیرنظامیان در نتیجه حملات اسرائیل علیه غزه ابراز نگرانی می‌کند.

در این بیانیه آمده است: این حوادث نیاز مبرم به آتش‌بس و عملی کردن فرایند صلح را آشکار می‌کند و نباید گذاشت این خشونت‌ها مانع ادامه عملیات صلح فلسطین و اسرائیل شود.

بان‌کی‌مون کشتار چهار کودک فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و خواستار خویشتنداری اسرائیل و احترام به اصول انسانی بین‌المللی در حفظ جان شهروندان فلسطینی شد.

از سوی دیگر "اسماعیل هنیه" در بیانیه‌ امروز خود تشدید حملات ارتش رژیم صهیونیستی را تقبیح کرد و هدف قرار گرفتن کودکان فلسطینی را دلیلی بر بیماری روانی رهبران اسرائیل برشمرد.

رئیس دولت منتخب فلسطین تاکید کرد: ترورها و جنایات اسرائیل و حمله به مراکز دولتی و نهادهای غیرنظامی پایداری و اراده ملت فلسطین را تضعیف نمی‌کند و دولت را از اصول فلسطینیان منحرف نمی‌کند.

هنیه تصریح کرد:مردم فلسطین با وحدت و یکپارچگی در برابر حملات اسرائیل که همچون گذشته به شکست می‌انجامد، مقاومت کنند.

فارس 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها