به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، حمید قاسمی شهردار سمنان با اعلام این خبر گفت: «مفتخرم خدمت شهروندان عزیز عرض کنم که در ارزیابی انجامشده توسط دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان و بر اساس شاخصهای ابلاغی، در بین ۲۱ شهرداری استان، شهرداری سمنان موفق به کسب رتبه نخست شد.
وی افزود: این ارزیابی بر اساس ۳۷ شاخص تخصصی در حوزههای مختلف انجام شد و شهرداری سمنان توانست با عملکرد مطلوب در مجموع این شاخصها، جایگاه اول شهرداریهای استان را به دست آورد.
شهردار سمنان ادامه داد: موضوعاتی همچون مدیریت پسماند، سرمایهگذاری و مشارکتها، اطلاعرسانی شفاف، فعالیتهای رسانهای و همچنین عملکرد مجموعه شهرداری در حوزههای مختلف از جمله شاخصهای مورد بررسی در این ارزیابی بوده است.
قاسمی با اشاره به اهمیت ارتقای مستمر کیفیت خدماترسانی به شهروندان خاطرنشان کرد: کسب این رتبه، پایان مسیر نیست؛ بلکه با برنامهریزی هدفمند، بهرهگیری از تمامی ظرفیتها و امکانات موجود و تلاش مستمر، باید در مسیر ارتقای شاخصهای عملکردی و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان گام برداریم.
وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان شهرداری و سازمانهای تابعه اظهار داشت: این موفقیت حاصل تلاش، همدلی و زحمات تمامی همکاران در مجموعه شهرداری سمنان است که جا دارد از یکایک این عزیزان تشکر کنم و این دستاورد ارزشمند را به آنان و شهروندان عزیز سمنانی تبریک عرض نمایم.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند