شهردار سمنان خبر داد:

ثمره همدلی و تلاش؛ شهرداری سمنان برترین شهرداری استان شد

شهردار سمنان
شهرداری سمنان در ارزیابی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان و بر اساس ۳۷ شاخص تخصصی، موفق به کسب رتبه نخست در میان ۲۱ شهرداری استان شد.
کد خبر: ۱۵۵۷۳۷۷
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، حمید قاسمی شهردار سمنان با اعلام این خبر گفت: «مفتخرم خدمت شهروندان عزیز عرض کنم که در ارزیابی انجام‌شده توسط دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان و بر اساس شاخص‌های ابلاغی، در بین ۲۱ شهرداری استان، شهرداری سمنان موفق به کسب رتبه نخست شد.

وی افزود: این ارزیابی بر اساس ۳۷ شاخص تخصصی در حوزه‌های مختلف انجام شد و شهرداری سمنان توانست با عملکرد مطلوب در مجموع این شاخص‌ها، جایگاه اول شهرداری‌های استان را به دست آورد.

شهردار سمنان ادامه داد: موضوعاتی همچون مدیریت پسماند، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها، اطلاع‌رسانی شفاف، فعالیت‌های رسانه‌ای و همچنین عملکرد مجموعه شهرداری در حوزه‌های مختلف از جمله شاخص‌های مورد بررسی در این ارزیابی بوده است.

قاسمی با اشاره به اهمیت ارتقای مستمر کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان خاطرنشان کرد: کسب این رتبه، پایان مسیر نیست؛ بلکه با برنامه‌ریزی هدفمند، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود و تلاش مستمر، باید در مسیر ارتقای شاخص‌های عملکردی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان گام برداریم.

وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه اظهار داشت: این موفقیت حاصل تلاش، همدلی و زحمات تمامی همکاران در مجموعه شهرداری سمنان است که جا دارد از یکایک این عزیزان تشکر کنم و این دستاورد ارزشمند را به آنان و شهروندان عزیز سمنانی تبریک عرض نمایم.

newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها