
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به نقش ارزشمند هیئتهای مذهبی، خادمان حسینی، روحانیون، مداحان، جوانان و تمامی دستاندرکاران برگزاری این مراسم اظهار کرد: مردم مؤمن و ولایتمدار یزد بار دیگر با حضور گسترده و منظم خود، عشق و ارادت قلبیشان به سیدالشهدا (ع) را به زیباترین شکل به نمایش گذاشتند و جلوهای ماندگار از فرهنگ عاشورایی را رقم زدند.
عزیزالله سیفی همچنین از تلاشهای شبانهروزی مجموعه شهرداری یزد، بهویژه نیروهای خدمات شهری، پاکبانان، سازمان آتشنشانی، سازمان حملونقل و ترافیک، فضای سبز و سایر بخشهای خدمترسان که در ایام تاسوعا و عاشورا با برنامهریزی و تلاش مستمر، زمینه برگزاری هرچه بهتر مراسم و خدمترسانی شایسته به شهروندان و عزاداران را فراهم کردند، صمیمانه قدردانی کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان ضمن آرزوی قبولی عزاداریهای همه عاشقان اهلبیت (ع)، ابراز امیدواری کرد که برکات نهضت عاشورا، بیش از پیش موجب تقویت همدلی، انسجام اجتماعی، ترویج فرهنگ ایثار، خدمت و مسئولیتپذیری در جامعه اسلامی شود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند