تقدیر از همکاری عوامل انتظامی در صیانت از تجهیزات مخابراتی اردبیل

مدیر مخابرات منطقه اردبیل در دیدار با فرمانده انتظامی استان، از تلاش‌های مؤثر و شبانه‌ روزی نیروهای انتظامی در پیشگیری از سرقت تجهیزات مخابراتی و صیانت از زیرساخت‌های مخابراتی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۵۵۶۹۲۴

جوادی زارع مدیر مخابرات منطقه اردبیل، در راستای تقویت همکاری‌های بین‌ سازمانی و حفاظت از زیرساخت‌های مخابراتی، با حضور در فرماندهی انتظامی استان اردبیل و دیدار با سردار تقوی، فرمانده انتظامی استان، از عملکرد هوشمندانه و مقتدرانه نیروهای انتظامی در مقابله با سرقت تجهیزات مخابراتی تقدیر کرد. در این دیدار، مدیر مخابرات منطقه اردبیل به همراه سرپرست مدیریت تجاری، سرپرست اداره حراست و سرپرست اداره حقوقی این منطقه، ضمن تجلیل از تعامل مؤثر پلیس، بر اهمیت تأسیسات مخابراتی و نقش تعیین‌ کننده نیروی انتظامی در تأمین امنیت شبکه تأکید کردند. مدیر مخابرات منطقه اردبیل با اشاره به همکاری نزدیک و اثرگذار پرسنل کلانتری‌های ۱۱، ۱۶ و ۱۸ در پیشگیری از سرقت کابل‌ها و تجهیزات ارتباطی، اقدامات آنان را در حراست از زیرساخت‌های کشور، «امنیت‌ آفرین» توصیف کرد. در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از خدمات و تلاش‌های شبانه‌ روزی فرماندهان و پرسنل کلانتری‌های ۱۱، ۱۶ و ۱۸ قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها