رییس جمهوری اسلامی ایران گفت : گزارش منتشره در آمریکا ( گزارش شورای اطلاعات ملی آمریکا) سند حقانیت و پیروزی قطعی ملت ایران است.
کد خبر: ۱۵۵۰۴۵

شورای اطلاعات ملی آمریکا که متشکل از نهاد اطلاعاتی است، در گزارشی که دوشنبه گذشته بخشهایی از آن منتشر شد ، اعتراف کرد که ایران به دنبال بمب اتم نیست. به گزارش ایرنا، دکتر " محمود احمدینژاد" عصر جهارشنبه در جمع مردم روستای "آبزا"در کیلومتری غرب ایلامافزود:امروز روز پیروزی قاطع ملت ایران است و به فضل الهی همهطراحیهای بدخواهان هستهای ملت ایران با شکست کامل مواجه شده است.
احمدی نژاد با بیان اینکه روحیه استکباری بدخواهان به آنان اجازه نمی دهد تا به اشتباهات خود اعتراف کنند، تاکید کرد: آمریکا امروز حرف خود را از جانب دیگری مطرح میکندو ما در ایناشکال نمیبینیم و آمریکا میتواند این کار را بکند.
رییس جمهوری تصریح کرد: آنها بدانند که ملت ایران راه خود را انتخاب کرده است و اندازه سرسوزنی از این راه عقب نشینی نخواهد کرد و در سایه آگاهی، وحدت و ایستادگی در پشت سر مقام معظم رهبری به طور کامل به اهداف خود خواهد رسید.
احمدی نژاد تاکید کرد: در موضوع هستهای ، ملت ایران بهخوبی پیبرد که در این نبردسیاسی اولین قدم عقب نشینی، مساوی است با آخرین قدم عقب نشینی و اگر ما سرسوزنی عقب مینشستیم، آنها بهتهدید خود ادامه میدادند تا ما از همه حقوق خود بگذریم.
رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: در موضوع هستهای مهمتر از تولید سوخت هستهای، دانش و صنعت آن، حفظ عزت، شرف و استقلال ملت ایران است.
وی با بیان اینکه امروز روز پیروزی قاطع ملت ایران است ، افزود : دشمنان هیچگاه از بمب اتم نمیترسند، بلکه آنان از اراده و وحدت ملت ما برای رسیدن به اهداف خود، میترسند.

رییس جمهور تاکید کرد: وقتی دشمنان میبینند که یک ملت بزرگ آماده است تا برای رسیدن به اهداف خود از همه چیز بگذرد این موضوع برای آنان ترس در پی دارد.
احمدینژاد خاطرنشان کرد: در ماجرای هستهای مهمتر از جلوگیری از دانش هستهای ایران این بود که آنهامیخواستند اراده ملت ما را بشکنند تا از این طریق پیام خود را به سایر ملتها نیز اعلام کنند تا ملتهای جهان از مقابله با دشمنان خود پرهیز کنند.
رییس جمهوری ایجاد جنگ روانی، تبلیغات، تحریم و تهدید به حمله را از سوی دشمنان به خاطر شکستن اراده ملت ایران ذکر کرد و افزود: ملت ما در این نبرد اهداف و برنامههای دشمنان خود را به خوبی شناخت و در این ماجرا پیروز شد.
احمدینژاد با اشاره به اینکه برخی مواقع دشمنان برای فریب مسوولان کشور به التماس میافتادند تا بتوانند از این مطلب کوچکترین امتیازی بگیرند، افزود: ملت ایران با توکل به خدا و ایستادگی، پشت سر رهبری در این عرصه نیز به پیروزی رسیدند.
رییس شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه توکل ملت ایران به خداوند رمز پیروزی آنان است، تصریح کرد: خداوند به خاطر این توکل همه بهانهها را از دست دشمنان ملت ایران گرفت و ملت ایران را برقله عزت جهان نشاند.

با روستاییان

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مردم روستای آبزا گفت: شما مردمی مومن، پرتلاش، صبور و باایمان، جوانمرد و رشید هستید که از دین، شرف، ناموس و استقلال ملت ایران پاسداری کردید.
احمدینژاد خاطرنشان کرد: امروز دولت خادم شماست و با همه توان در تلاش است تا همه نقاط کشور را آباد کند و در همین راستا برای روستای شما چند پروژه تعریف کرده است.
رییس جمهوری با اشاره به موضوع بیکاری جوانان روستای آبزا افزود : مسوول دفتر پیگیری مناطق محروم ریاست جمهوری بلافاصله پس از پایان سفر تسهیلات ارزان قیمت لازم را به تعداد مورد درخواست برای اشتغال جوانان این روستا فراهم میکند.
احمدینژاد با اشاره به دستور صادره در خصوص بکارگیری جوانان روستاهای اطراف دو پروژه پالایشگاه گاز و پتروشیمی ایلام اضافه کرد: در خصوص رسیدگی به موضوع ساختمان بهداشت و مدرسه ابتدایی آبزا نیز دولت بودجه لازم را اختصاص خواهد داد تا این مکانها نوسازی شده و برای ورزش جوانان روستا نیز اعتبار لازم اختصاص خواهد یافت.
رییس جمهوری تاکید کرد: ما هیچ وظیفهای جز انجام کارهای مردم نداریم و اینکه یک نقطهای از کشور آباد شود ، جوانی مشغول به کار شود ، کارخانهای افتتاح شود و یا راهی در کشور آسفالت شود، بهترین لحظات برای مسوولان کشور است.
احمدینژاد با بیان اینکه وجب به وجب میهن عزیز را آباد خواهیم کرد، تصریح کرد: دشمنان بدانند ملت ایران راه خود را انتخاب کردهاست و با عزم و اراده راسخ این راه را ادمه خواهد داد.
رییس جمهوری اسلامی ایران در جریان حضور در روستای آبزا ضمن افتتاح طرح گازرسانی به این روستا در منزل خانواده یکی از شهدای این روستا حضور یافت و در فضایی صمیمی با این خانواده گفت و گو کرد.
رییس جمهوری در سومین سفر دومین دوره سفرهای استانی هیات دولت ، صبح امروز وارد استان ایلام شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها