به گزارش جام جم آنلاین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که حضور نیروهای آمریکایی در داخل شهر بغداد، تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات این شهر به شمار میرود.
در بیانیه این گروه آمده است که استقرار این نیروها در مناطق شهری، میتواند خطرات قابل توجهی برای غیرنظامیان به همراه داشته باشد و به بیثباتی بیشتر منجر شود.
این گروه همچنین از دولت عراق خواست تا با اتخاذ اقدامات لازم، روند خروج نیروهای آمریکایی از بغداد را تسریع کند تا امنیت، ثبات و جان شهروندان حفظ شود.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند