به گزارش جام جم آنلاین، مسعود پزشکیان، رئیسجمهور امروز شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۴ و در پانزدهمین روز جنگ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به مردم ایران نوشت: «با گذشت ۱۵ روز از جنگ تحمیلی ظالمانه، با وجود مشکلات حمل و نقل، ارتباطات و ... به لطف همکاران ما در دولت وقفه جدی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشده است.
با همراهی شما مردم نجیب ایران این شرایط را سپری خواهیم کرد و هرچه را که ویران کردهاند بهتر از قبل خواهیم ساخت.»
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند