به گزارش جام جم آنلاین، پیام تصویری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا منتشر شد.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله القاسم الجبارین
ملت شریف و شجاع ایران اسلامی؛
آمریکای جنایتکار و رژیم ددمنش صهیونیستی در تجاوز صبح امروز به ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند که زبانی جز زبان زور نمیفهمند و خوی وحشیگری خود را به جهانیان ثابت کردند و مردم بیگناه و دانش آموزان معصوم کشورمان را به خاک و خون کشاندند.
نیروهایی مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ قدرتمندانه به این تجاوز وحشیانه با سرعت عمل و دقت بسیار بالا علاوه بر مراکز مهم حیاتی امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی ۱۴ پایگاه مهم نظامی آمریکا در منطقه را با حملات برق آسای خود هدف قرار داده و صدها نفر از نیروهای متجاوز آمریکا و رژیم را به هلاکت رساندند.
یادآوری میگردد عملیات مقتدرانه و با صلابت نیروهای مسلح کوبندهتر و گستردهتر از قبل تداوم خواهد یافت که نتایج آن متعاقباً به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند