افتتاح ساختمان منطقه یک اداره گاز اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر

افتتاح ساختمان منطقه یک اداره گاز اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر
ساختمان منطقه یک اداره گاز اردبیل همزمان با ایام مبارک دهه فجر و با حضور فرماندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۵۴۱۸۹۰

این ساختمان با هدف توسعه زیرساخت‌های خدمات‌رسانی و ارتقای کیفیت ارائه خدمات مطلوب و به موقع به شهروندان احداث و به بهره برداری رسید. معرفت خدابنده، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، در این مراسم اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ساختمان منطقه یک اردبیل با زیربنای ۲۳۰۰ متر مربع احداث شده و نقش مؤثری در ساماندهی امور اداری و تسریع در پاسخگویی به مشترکان خواهد داشت. وی با اشاره به اعتبار هزینه‌شده برای اجرای این پروژه افزود: برای احداث این ساختمان بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. فرماندار اردبیل نیز در این مراسم افتتاح پروژه زیرساختی و خدمات رسانی در استان اردبیل را نتیجه ثمرات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود به برکت انقلاب اسلامی است که امروز این پروژه افتتاح و به مردم شریف اردبیل تقدیم می گردد.

newsQrCode
برچسب ها: گاز استان اردبیل
ارسال نظرات

نیازمندی ها