پروفسور مجید سمیعی استاد مشهور جراحی مغز و اعصاب جهان ، اواسط آذرماه برای شرکت در همایشی علمی - تخصصی عازم ایران خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۳۶۴۰

پروفسورسمیعی که برای شرکت در یک همایش علمیوانجام چند عمل جراحی مغز و اعصاب در پکن پایتخت چین بسر میبرد، اظهار داشت: پنجم دسامبر آینده( آذرماه) برای شرکت در یک سمپوزیوم بینالمللی جراحی مغز و اعصاب به ایران سفر خواهم کرد.
وی گفت:این نشست از روز آذر به مدت سه روز در بیمارستان میلاد تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری ایرنا ، این استاد مشهور جراحی مغز واعصاب جهان که مهرماه گذشته مفتخربه دریافت عالیترین نشان افتخاری دولت چین ویژهمتخصصین خارجی شد ، گفت: احتمالا در این سمپوزیوم همچنین خانم دکتر" لین فون" استاد کرسی جراحی مغزواعصاب دانشگاه پزشکی پکن نیز شرکت خواهد کرد.
وی گفت : در این همایش آخرین و تازهترین یافتههای جراحی مغز و علوم اعصاب توسط متخصصین مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
پروفسور سمیعی که ریاست مرکز بینالمللی علوم اعصاب شهر هانوفر آلمان و ریاست مرکز مغز و اعصاب چین را برعهده دارد ، گفت : همچنین فردا (یکشنبه) در قالب یک همایش علمی - تخصصی چند عمل جراحی مغز و اعصاب را بهصورت live در حضور متخصصان و جراحان چینی در پکن انجام خواهم داد.
وی گفت : در همایشها و نشستهای تخصصی بسیاریاز مسایل در قابل تئوری مطرح میشود که طبعا مشاهده آن از نزدیک وانجام آن روی بیماران، نقش موثری در کاربردی کردن یافتههای جدید و ارتقای علم جراحی مغز و اعصاب دارد.
پروفسور سمیعی جراح سرشناس وبرجسته ایرانی مقیم آلمان است وتاکنوندهها دوره بازپروری برای جراحان چینی در رشته مغز و اعصاب برگزار کرده است.
او در سال خورشید در شهرستان رشت دیده به جهان گشود و در سن سالگی به درجه پروفسوری در رشته مغز و اعصاب مفتخر گردید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها