مجری تازه برنامه شبکه نسیم از اجرای یک برنامه خاص می‌گوید

بازگشت به تلویزیون با «ماندنی‌ها»

عباس طاهریان، مجری تازه برنامه ماندنی‌ها در مصاحبه‌ای گفته که مخاطب تشنه ارائه خوب است، یعنی مخاطبان انتظار دارند برنامه‌ها باکیفیت و ارائه حرفه‌ای عرضه شوند.
عباس طاهریان، مجری تازه برنامه ماندنی‌ها در مصاحبه‌ای گفته که مخاطب تشنه ارائه خوب است، یعنی مخاطبان انتظار دارند برنامه‌ها باکیفیت و ارائه حرفه‌ای عرضه شوند.
کد خبر: ۱۵۳۳۳۴۵
 
وی از دو سال دوری خود از تلویزیون و بازگشتش به آنتن تلویزیون گفته است. مجری فصل جدید «ماندنی‌ها» درخصوص پیوستن خود به این برنامه و تفاوت آن با فصل اول ادامه داد: با فرزاد خیلی رفیق و برادر هستیم و طبیعتا من به‌عنوان یک همکار وظیفه‌ام بود از او رضایت بگیرم، با هم صحبت کردیم و مشکلی وجود ندارد. فصل دوم ماندنی‌ها به لحاظ فرمی تغییرات خاصی کرده است. در جلسات مشترک با تیم حرفه‌ای‌مان، تصمیم گرفتیم که علاوه بر جدید بودن سوژه و ماهیت مسابقه ــ که از ملزومات کار است ــ فضای شوخی‌ها و دیالوگ‌های خانوادگی را نیز تقویت کنیم. به این معنی که من تلاش می‌کنم رابطه صمیمی‌تری با شرکت‌کننده‌ها داشته باشم. تلاش ما بر این است تا ماندنی‌ها با شور، هیجان و یک دلی بیشتر پیش برود. به همین جهت طیف‌هایی که دعوت شدند، عمدتا گروه‌های مختلف اجتماعی را شامل می‌شود. حضور خانواده‌ها پررنگ‌تر شده، گروه‌های دوستی، کاری و ورزشی حضور پیدا می‌کنند. از جذابیت‌های این فصل حضور چشم‌رنگی‌ها، کوتاه‌قام‌تان، بلندقدها، تیپ‌ها، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها، عروس، خواهرشوهرها و... هستند. شرکت‌کنندگان قسمت اول هم عروس و دامادها هستند. باتوجه به فرم مسابقه که در هر مرحله باید یک نفر را حذف کنند، موقعیت‌های جالبی به وجود می‌آید که برای بیننده جذاب است. 
وی افزود: مسابقه همیشه از علاقه‌هایم بوده و ماندنی‌ها را بستر مناسبی برای نمایش توانایی‌هایم می‌دانم. احساس می‌کنم بخشی از ظرفیت‌های اجتماعی‌ام که پیش از این کمتر شناخته شده، اینجا در حال بروز است و از این موضوع بسیار خوشحالم.
وی درباره امکان جذب مخاطب با چنین فرم‌هایی گفت: «هر قالب برنامه‌ای ــ اعم از مسابقه، غیرمسابقه، گفت‌وگو، تاک‌شو یا سرگرمی ــ اگر به‌درستی اجرا شود، مخاطب خود را خواهد یافت. این تنها ویژه مسابقه نیست. هرجا که تیم مناسبی حضور داشته باشد و قالب و محتوا جذاب ارائه شود، بی‌تردید مخاطب جذب خواهد شد.
 در ماندنی‌ها هدف ما جلب رضایت مخاطب بود. همکاران‌مان در دیگر شبکه‌ها نیز با سبک‌های متفاوت مسابقاتی برنامه تولید می‌کنند و هریک مخاطبان خود را دارند اما ما شبکه نسیم کوشیدیم با حداقل امکانات، بیشترین بازدهی را ایجاد کنیم و به نظرم این موفقیت از فصل گذشته محقق شده است. در ادامه نیز ماندنی‌ها مخاطب خود را حفظ خواهد کرد و این پروژه تلاش می‌کند نقاط قوت را تقویت و ضعف‌ها را کاهش دهد.
newsQrCode
برچسب ها: تلویزیون
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

سفیر کشورمان در عشق‌آباد در گفت‌وگو با «جام‌‌جم» ابعاد مختلف سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان و قزاقستان را تشریح کرد

سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

رویش زندگی از دل مرگ

همزمان با موافقت معاون رئیس‌جمهور با اهدای عضو ۲ فرزندش،در گفت‌وگو با دکتر امید قبادی، نایب‌رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چالش‌های این حوزه را بررسی کردیم

رویش زندگی از دل مرگ

نیازمندی ها