
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کرد: این برنامه بهعنوان یکی از رویدادهای شاخص استان، در محدوده روستای کوشک و معدن کوشک با حضور مردم، بهویژه بانوان و مادران، اجرا خواهد شد تا این روز فرخنده با کاشت نهال و ثبت یک یادگار سبز گرامی داشته شود.
باقری، این پویش را حرکتی مردمی در راستای حمایت از طبیعت و پاسداشت محیطزیست دانست و بر نقش مؤثر زنان و مادران در تقویت چنین اقداماتی تأکید کرد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد همچنین با اشاره به نمادین بودن برنامه فردای بافق افزود: اجرای برنامههای مشابه در قالب نهضت ملی درختکاری در دیگر شهرستانهای استان نیز طی سال، بهویژه همزمان با فصل درختکاری و ایام دهه فجر، ادامه خواهد داشت.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند