
وی افزود: این پروژه با مبلغ ۹۴ میلیارد ریال (با احتساب افزایش ۲۵ درصدی قرارداد)، توسط پیمانکار شرکت امین عمران دنا و تحت نظارت معاونت راهداری و اداره نگهداری ابنیه فنی راه اجرا شده است.
پیمانجو با اشاره به مشخصات فنی این پروژه شامل بتنریزی: ۹۶۰ مترمکعب، میلگرد: ۴۰ تن، خاکبرداری: ۶ هزار مترمکعب، آبرو با دهانه ۱۶ متر تصریح کرد: این پل، دو روستای مال ملا و مونه در شهرستان لنده را به یکدیگر متصل میکند و نقش مهمی در تسهیل زیارت امامزاده عمادالدین ولی (ع) برای اهالی و زائران خواهد داشت.
نوآوری در طراحی سازه پل مونه
پیمانجو با اشاره به نوآوری فنی بهکاررفته در این پروژه گفت: سازه این پل با روشی نوین و متفاوت طراحی شده است. با حذف درزهای انبساط و حذف نئوپرنها و همچنین اجرای دال بتنی یکپارچه بهصورت مجوف، علاوه بر کاهش هزینههای سالانه نگهداری، طول عمر مفید سازه نیز به شکل قابلتوجهی افزایشیافته است.
وی افزود: در این پروژه بهجای حفاظ فلزی از حفاظ بتنی استفاده شد که ایمنی بیشتر و دوام بالاتری دارد راهداری استان همواره اجرای پروژههای ایمنساز، ماندگار و کمهزینه در نگهداری را در اولویت قرار داده و احداث پل مُونه یکی از نمونههای موفق این رویکرد است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد
کاظم اولیایی در گفتوگو با جامجم از رفتارهای خارج از ادب و فرهنگ بعضی فوتبالیستها انتقاد کرد