معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبرداد؛

جزئیات مراحل استعلام وضعیت قرار گیری ملک در بافت فرسوده 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جزئیات مراحل مختلف استعلام وقوع املاک در محدوده بافت فرسوده شهر را تشریح کرد.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جزئیات مراحل مختلف استعلام وقوع املاک در محدوده بافت فرسوده شهر را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۵۲۸۲۳۴
جام جم قزوین - محمد تقی زاجکانی ها گفت: استعلام وقوع املاک در محدوده بافت فرسوده شهر، به عنوان مرحله نخست پروسه پرداخت تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده می باشد.
وی افزود: متقاضیان گرامی میتوانند جهت طی روال اداری و دریافت پاسخ استعلام وضعیت قرار گیری ملک در بافت فرسوده ، به همراه برگه استعلام و تصویر سند، با مراجعه به دبیرخانه‌ی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین نسبت به تکمیل درخواست خود اقدام نمایند.
زاجکانی ها بیان داشت: پس از ثبت درخواست توسط دبیرخانه، درخواست متقاضی جهت بررسی و اقدام، به معاونت مسکن و ساختمان اداره کل ارسال شده و قرارگیری یا عدم قرارگیری ملک در بافت فرسوده استان توسط کارشناس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری معاونت مسکن و ساختمان بررسی میشود.
این مقام مسئول افزود: نتیجه‌ی استعلام از سوی اداره کل راه و شهرسازی به بانک مسکن ارسال خواهد شد.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی بیان داشت: زمان مورد نیاز جهت انجام این فرآیند 4 روز بوده و متقاضیان پس از زمان اعلام شده می‌توانند از شماره‌ی 02833659500 پیگیری فرمایند.
زاجکانی ها بیان داشت: لازم به ذکر است وام بافت فرسوده شهری، یکی از مهمترین سیاست‌های دولت برای نوسازی و بهسازی مناطق فرسوده و کم برخوردار شهری است که با هدف تشویق مالکان و سازندگان به بازسازی خانه‌های قدیمی و نا ایمن و حمایت از نوسازی و بهسازی ساختمان‌های قدیمی و آسیب پذیر، در بافت‌های فرسوده ارائه می‌شود و فقط برای املاکی قابل دریافت است که در محدوده مصوب بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری قرار داشته باشند .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها