
به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر محمدرضا شکوهی اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری ۲۵ هزار و ۳۷۰ نفر با واحد ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس تماس گرفته و از خدمات این واحد بهرهمند شدند.
رئیس مرکز اورژانس۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: از ابتدا تا پایان اردیبهشت ماه بیش از ۲۵ هزار نفر از بیماران و مصدومین با واحد تریاژ تلفنی مرکز اورژانس۱۱۵ تماس گرفته و امدادخواهی نمودهاند.
وی اعلام کرد: از تعداد کل تماس های برقرار شده، بیش از ۶ هزار مورد منجر به اعزام آمبولانس و تیم های درمانی شده و بیش از ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره های پزشکی_دارویی و پرستاری پزشکان و پرستاران واحد ارتباطات و کنترل عملیات بهرهمند شدند.
رئیس مرکز اورژانس۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: متاسفانه هزار و پانصد تماس مزاحمت های تلفنی بودهاند که در بسیاری موارد باعث اخلال در امر خدمت رسانی و خستگی مضاعف کادر درمان شدهاند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
محیططباطبایی: خانه موزهها در همه جای دنیا سرمایههای فرهنگی هستند
سفیر کشورمان در عشقآباد در گفتوگو با «جامجم» ابعاد مختلف سفر رئیسجمهور به ترکمنستان و قزاقستان را تشریح کرد
همزمان با موافقت معاون رئیسجمهور با اهدای عضو ۲ فرزندش،در گفتوگو با دکتر امید قبادی، نایبرئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چالشهای این حوزه را بررسی کردیم