رویانیان: طرح همیار پلیس سبب بهبود در نحوه رانندگی کشور شده است

ایرنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح همیاران پلیس سبب بهبود در نحوه رانندگی کشور با آگاه سازی دانش آموزان شده است.
کد خبر: ۱۴۹۵۴۳

سردار محمد رویانیان که روز یکشنبه در همایش همیار پلیس و انضباط اجتماعی سخن میگفت، افزود: طرح همیاران پلیس در نوروز به عنوان یک حرکت ملی و انسانی به صورت آزمایشی در مدارس آغاز شد.
وی افزود: با اجرای این طرح شاهد کاهش بیسابقه تخلفات راهنمایی و رانندگی بودیم.
رویانیان ادامه داد: این طرح احساس مسئولیت اجتماعی دانش آموزان را افزایش داده و گرایش بیسابقه ای نسبت به پلیس در کودکان و نوجوانان بوجود آورده است.
وی با اشاره به اینکه پلیس مظهر قانون، احترام، مسئولیت پذیری است گفت: افزایش شرایط امن ترافیکی در کشور حول محور تعامل بین دانش آموزان و پلیس فراهم خواهد شد.
فرمانده راهنمایی ورانندگی نیروی انتظامی ادامه داد: مسئولان آموزش و پرورش در اجرای این طرح مشارکت خوب و سازنده ای با راهنمایی و رانندگی داشته است.
رویانیان تاکید کرد: از امروز بیش از هفت میلیون دانش آموز ایرانی تحت پوشش این طرح قرار میگیرند و به عنوان همیار پلیس انتخاب و برای همیشه در کشور ثبت و نهادینه خواهند شد.
در ادامه این مراسم رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: سال گذشته حدود شش میلیون دانش آموز از سراسر کشور تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و این طرح با موفقت برگزار شد.
علی اصغر یزدانی افزود: دانش آموزان همیار پلیس با کسب آموزش های لازم باید به نحوی در جامعه رفتار کنند که آسیب روحی و روانی ناشی از تصادف را نسبت به گذشته کاهش دهند.
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح دانش آموزان توسط افسران پلیس تحت آموزش قرارگرفته و ازاین طریق علاوه برآشنایی باقوانین راهنمایی و رانندگی به نوعی در کاهش تخلفات تاثیر گذار خواهند بود.
بر اساس این گزارش ، دانش آموزانی که تحت پوشش طرح همیار پلیس در مدارس فعالیت دارند نشانهایی دریافت کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها