شرکت حملونقل ریلی رجا در راستای ارتقای خدمات به مسافران و تسهیل فرآیند خرید بلیت، برنامهای جدید برای فروش ظرفیت بلیتهای استرداد شده قطارها اجرا کرده است.
بر اساس این برنامه، تمامی ظرفیتهای مربوط به بلیتهای استرداد شده در بازه زمانی چهار روز پیش از حرکت قطار، به صورت منظم و در پنج نوبت در ساعات ۹، ۱۲، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ آزاد میشوند.
این ظرفیتها از طریق تمامی کانالهای فروش حضوری و غیرحضوری شرکت رجا در دسترس مسافران قرار دارد.
این اقدام با هدف نظمدهی به فرآیند فروش بلیتهای استرداد شده و افزایش دسترسی مسافران به این ظرفیتها انجام شده است.
شرکت رجا همچنین اعلام کرده که سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت با شماره تلفن ۱۵۳۹ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات و رفع ابهامات مسافران در این خصوص است.
این تغییرات نشاندهنده تعهد شرکت رجا به ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی مسافران است و انتظار میرود تأثیر مثبتی بر تجربه خرید و سفر مسافران داشته باشد.
شرکت حمل و نقل ریلی رجا در زیرمجموعه شرکت رفاه و گردشگری تأمین اجتماعی با ارائه خدمات جدید در حمل و نقل ریلی مسافری تلاش میکند تا گام مؤثری در صنعت گردشگری کشور بردارد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با دکتر موسویچلک، محقق و جامعهشناس بررسی شد
رئیس کمیسیون اقتصادی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتوگوی اختصاصی با «جامجم» مطرح کرد