به گزارش جامجمآنلاین از ایرنا،محمد محمدی شامگاه شنبه اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ زابل مبنی بر تصادف ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و پراید در مسیر زابل به باغک، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاههای اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: نخستین آمبولانس در مدت زمان چهار دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی زابل افزود: این حادثه ۶ نفر مجروح داشت که هر ۶ نفر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان اعزام شدند.
منطقه سیستان متشکل از پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع است.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند