
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علیرضا ابویی اظهار داشت: در راستای نهضت آسفالت در شهرداری یزد و توجه به ایجاد معابر اصلی؛ اصلاح هندسی معابر، فرسودگی آسفالت در بستر برخی از معابر اصلی منطقه و همچنین انجام آسفالت خود یاری مردمی طی ماه های اخیر در مجموع بیش از ۳۳ هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی در سطح منطقه در دستور کار منطقه دو قرار گرفت.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد ابراز امیدواری کرد: در مراحل بعدی، سایر معابر اصلی و فرعی که نقش مهمی در جریان ترافیک و حمل و نقل منطقه دارند، تحت پوشش روکش آسفالت قرار گیرند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند