
به گزارش جام جم آنلاین همدان، سعید کریمی ضمن اشاره به پاسخگویی به بیش از ۹۷۰۰ هزار تماس در مرکز مدیریت راههای استان تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ اظهار داشت: بخش عمده تماسهای ثبت شده با موضوعاتی نظیر؛ حریم راه و مشکلات رویه آسفالت، رفع عیب تابلوها و علائم، رفع چالههای مخاطرهآمیز در جادهها و آشکارسازی موقعیت غیرمنتظره، تخلیه نخالههای ساختمانی در حاشیه راهها و.. مرتبط بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راه های استان همدان افزود: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ بهصورت ۲۴ ساعته آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعات، چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بینراهی موجود و غیره را به تماسگیرندگان ارائه میکند
وی با بیان این مطلب که کارشناسان حوزههای راهداری و حملونقل جادهای کار پاسخگویی به تماسهای ۱۴۱ را با جدیت پیگیری مینمایند، گفت: این سامانه، پل ارتباطی کاربران جادهای با اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان است و کاربران میتوانند شکایات، انتقادات و پیشنهادهای خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد