مانند سالهای گذشته و یک روز پیش از روز جهانی قدس ، ورزشکاران حامی ملت مظلوم فلسطین مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۴۷۹۴۱

مراسم پنجشنبه در آکادمی ملی المپیک ، مانند هر سال با همت بسیج ورزش کشور و تلاشهای سردار مشایخی ، رئیس آن برگزار شد.
محمد علی آبادی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی ، رضا قراخانلو رئیس کمیته ملی المپیک ، صلاح زواوی سفیر فلسطین در ایران ، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاداسلامی و سردار میراحمدی جانشین ستاد نیروی مقاومت بسیج از جمله مسوولانی بودند که در مراسم حضور داشتند. ضمن آنکه در سالن ، نمایندگانی از کشورهای فلسطین و لبنان هم دیده می شدند.
رئیس سازمان تربیت بدنی در این مراسم گفت: کار ورزشکارانی که در حمایت از مردم فلسطین از مدال های رنگارنگ چشم می پوشند، ستودنی و نمونه بارز پهلوانی است و مطمئنا این مراسم نمی تواند تجلیلی کامل از کار آنها باشد.
در این مراسم هدایایی ، شامل لوح تقدیر و سکه بهار آزادی به مهدی محمدی و محمد فقیری (کشتی)، نادر اسماعیلی (کاراته)، بهزاد خداداد، غلامحسین ذوالقدر، علیرضا نصرآزادانی و شهلا گشتاسبی (تکواندو) و علیرضا پورسلمان ، جواد رضایی و عطیه سادات میرشفیعی (شمشیربازی) که در رقابت های مختلف بین المللی حاضر به رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی نشده بودند، اهدا شد.
این مراسم بخشهای دیگری هم داشت. برگزارکنندگان مراسم در بخشی از آن از خانواده های بلوکات و کیادربندسری به دلیل فداکاری در نجات جان هموطنان در کوهستان ، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال همراه با مربیان تیم های جوانان و نوجوانان والیبال ایران به دلیل موفقیت های اخیر، مدیرعامل و کادر فنی باشگاه سپاهان ، حمید سوریان ، مهران شاهین طبع ، محسن ربانی ، تیمور غیاثی و مصطفی کریمی به دلیل موفقیت در مسابقات بین المللی تجلیل کردند تا مراسم شکلی ویژه به خود بگیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها