آزموده را آزمودن خطا است

عملکرد دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی مثل غرب و رژیم صهیونیستی و در راس آن‌ها آمریکا نشان داده که درباره کشورمان دچار یک خطای استراتژیکی و محاسباتی شده است.
کد خبر: ۱۴۷۹۱۶۹
نویسنده علیرضا سلیمی سخنگوی هیات رئیسه مجلس دوازدهم

آزموده را آزمودن خطا است

البته برخی از این رویکرد‌های غلط ناشی از برخی علامت‌ها است که دشمنان ما را دچار توهم کرده است. ایران کشوری است با سابقه طولانی و از ملتی برخوردار است که اراده‌ای پولادین دارند و در طول تاریخ اثبات کردند که  در صورت هر گونه تهاجم خارجی و تعرضی که نسبت به تمامیت ارضی و منافع ملی صورت بگیرد همه مردم هم نوا، همصدا و هماهنگ و یکپارچه وارد میدان می‌شوند و از خود عزت و اقتدار خود دفاع می‌کنند.


این کشور بزرگ، قدمت تاریخی کم نظیری دارد و مثل برخی از کشور‌های نوپدید نیست که عمر آن‌ها حتی به یک قرن هم نمی‌رسد و ورق زدن کتاب‌های تاریخ هم نشان می‌دهد که اثر و ثمری از هیچکدام از این کشور‌ها طی قرن‌ها قبل وجود ندارد، اما سابقه چندهزار ساله تمدنی ایران سرشار از نقش آفرینی‌های ایرانیانی است که در بسیاری از حوزه‌ها سرآمد بودند. برخی از کشور‌ها هم بودند که از قدمت تاریخی برخوردار بودند، اما نام آن‌ها از کره زمین محو شد بدلیل اینکه مردم آن از اراده پولادینی مثل مردم ایران نداشتند.


ما جنگ هشت ساله را با همین مردمی که اراده ای مانند کوه دارند مدیریت کردیم. ما موج‌های فراوانی را از سر گذرانده ایم و این دفع تهدید‌ها هم ناشی از غیوری زنان و مردانی است که در این سرزمین زندگی می‌کنند و در مقابل هر هجوم خارجی تا پای جان ایستادگی می‌کنند؛ بنابراین دشمنان و معاندان کشورمان با اینکه دچار خطای محاسباتی شده اند دیگر لازم نیست که ایران را بیازمایند. ما با همان قدرت اراده و ایمان خود و توکل به خداوند از گذرگاه‌های سخت و دشوار عبور می‌کنیم. 


مردم ایران کاملا از این توانایی برخوردارند که در عرصه‌هایی مختلف شگفت انگیز و غیر منتظره ظاهر شوند. موضوع توانایی‌ها جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های گوناگونی به اثبات رسیده و همان طور که مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند ما امروز ده‌ها برابر از زمان پیروزی انقلاب قویتر شده ایم و این توانمندی ناشی از عزم جزمی است که در مردم ما برای ساختن ایران وجود دارد. 


این واقعیتی است که همگان از آن اطلاع دارند و لازم نیست که دشمنان و معاندان ایرانیان را آزمایش کنند، چون آزموده را آزمودن خطا است و بار‌ها این موضوع تکرار شده و طی سال‌های گذشته جمهوری اسلامی را امتحان کردند و مشت ملت ایران بر سینه آن‌ها نشسته است. 


جمهوری اسلامی ایران با همین قدرت، اقتدار و اراده پولادین انشاالله مسیر آینده را طی خواهیم کرد و اگر دشمن دوباره دچار خطای محاسباتی شود درسی فراموش نشدنی به آن‌ها خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها