با شهادت ۸۴ فلسطینی دیگر در غزه شمار شهدا به ۴۲هزار و ۶۰۳ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) تاکنون۴۲ هزار و۶۰۳ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.
وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) تاکنون۴۲ هزار و۶۰۳ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۱۴۷۸۰۲۳

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب ۷ مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۸۴ نفر شهید و ۱۵۸ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، آمار شهدای غزه از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۲ هزار و ۶۰۳ نفر و آمار مجروحان نیز به ۹۹ هزار و ۷۹۵ نفر رسید.

رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود در فلسطین، شنبه شب شمال نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار داد که در جریان آن تاکنون ۷۳نفر شهید شدند.

در این حمله جنون آمیز منازل فلسطینی‌ها در «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی به شدت بمباران شد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای و در واکنش به این جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در شمال غزه تاکید کرد که واشنگتن مسئول این قتل عام‌ها است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: سطح جدید جنایت‌های رژیم صهیونیستی در شمال غزه با اعلان جدید کابینه این رژیم موسوم به «طرح ژنرال ها» همزمان شد؛ طرحی که هدف آن نابودی حیات و زندگی در شمال نوار غزه است.

در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر حدود ۴۰۰ هزار شهروند فلسطینی را در شمال نوار غزه محاصره کرده و از روی عمد بیمارستان‌ها را بمباران می‌کند و مردم را در خیابان‌ها و چادر‌ها به قتل می‌رساند. حجم نسل کشی رژیم صهیونیستی در این منطقه در برابر چشم تمام جهانیان، چند برابر کشتار‌هایی است که این رژیم در طول یک سال مرتکب شد.

جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: دشمن سیاست مجازات دسته جمعی را علیه غیرنظامیانی پیاده می‌کند که حاضر به دادن زمین‌های خود به اشغالگران نیستند. دولت آمریکا این جنگ را مدیریت می‌کند و به آن اشراف دارد و انواع سلاح کشتار دسته جمعی را به رژیم اسرائیل می‌دهد. علاوه بر این دولت آمریکا پوشش سیاسی و نظامی برای رژیم صهیونیستی فراهم می‌کند و مسئولیت کامل این جنایت‌ها با واشنگتن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها