آمار تازه از قربانیان دور تازه نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه

طرح تازه رژیم صهیونیستی برای نسل کشی فلسطینیان در شمال غزه، آمار روزانه شهدای جنگ غزه را افزایش داده است.
کد خبر: ۱۴۷۶۷۸۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری الجزیره، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای آمار تازه جنایت‌های رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته در غزه را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی در ۵ جنایتی که در ۲۴ ساعت گذشته در غزه انجام داده، ۴۹ فلسطینی را به خاک و خون کشیده که پیکر آنها به بیمارستان‌ها منتقل شده است. در این مدت ۲۱۹ فلسطینی نیز زخمی شده‌اند و ده‌ها فلسطینی نیز جزو مفقودانی هستند که امکان دسترسی به آنها به علت تشدید حملات صهیونیست‌ها وجود ندارد.

به این ترتیب مجموع شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ تاکنون به ۴۲۱۷۵ شهید و ۹۸۳۳۶ مجروح رسیده است.

رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر جنایات خود را با طرح جدید با عنوان طرح ژنرال‌ها در شمال غزه آغاز کرده که باعث افزایش آمار تلفات و شهدای غیر نظامیان فلسطینی شده است.

رژیم صهیونیستی از دیشب تاکنون بارها مواضع مختلف در جبالیا و اردوگاه آن واقع در شمال غزه را هدف حمله قرار داده است. در این حملات علاوه بر تخریب چندین منزل در غرب اردوگاه جبالیا، تعدادی از فلسطینیان به شهادت رسیده و چندین نفر مجروح شده‌اند. هنوز آمار دقیقی از تلفات این حمله وحشیانه مخابره نشده است، اما المیادین به نقل از منابع پزشکی فلسطینی در غزه آمار اولیه شهدای این حمله وحشیانه را دست کم ۲۲ نفر اعلام کرد که شماری از شهدا را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند. دست کم ۳۰ غیرنظامی نیز در این حمله زخمی شدند.

این گزارش می‌افزاید در این حمله ددمنشانه ۱۴ نفر دیگر ناپدید شده‌اند و از سرنوشت آنان اطلاعاتی در دسترس نیست. در عین حال، منابع فلسطینی در غزه اعلام کردند که در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در منطقه التفاح در شرق غزه ۳ نفر شهید و ۱۲ فلسطینی دیگر مجروح شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها