مهاجرت به آمریکا جان زن جوان را گرفت

مردی که پنج سال قبل همسرش را به دلیل تصمیم به مهاجرت از ایران کشته بود، به صورت غیابی محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۶۷۶۵
 
به گزارش خبرنگارجام‌جم،تحقیقات جنایی این پرونده ازپنج سال قبل وبا گزارش قتل‌زن‌جوانی درخانه پدری‌اش درشهرستان گنبد‌کاووس آغاز شد. ماموران پس از حضور در محل با جسد مهوش ۲۷ ساله رو‌به‌رو شدند که در خواب و با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود.تحقیقات اولیه نشان می‌داد، این زن که قصد جدایی از شوهرش را داشته به همین دلیل از تهران به خانه پدری‌اش آمده بود. شب حادثه شوهر مهوش که به آنجا رفته بود با اصرار از خانواده همسرش خواست به خاطر دختر شش‌ساله‌شان آن شب آنجا بماند تا شاید بتواند مهوش را به ادامه زندگی راضی کند اما نیمه شب با کشتن همسرش فرار کرده بود.
مادر مقتول درجریان تحقیقات گفت:مهوش واحمد هفت سال قبل ازدواج کرده بودند وبرای زندگی به تهران رفتند.آنها سرایدار یک خانه اعیانی بودند و مهوش با درآمدش زمین وماشین خرید اما احمد به دلیل اعتیاد، همه را فروخت و دود کرد. همین باعث شد دخترم تصمیم به جدایی بگیرد.  ازسوی دیگر دختر صاحبخانه‌ای که مهوش برای‌شان کار می‌کرد چندی قبل به آمریکا رفت. او وقتی شرایط مهوش را فهمید پیشنهاد داد همراه دختر شش‌ساله‌اش به آمریکا بروند و آنجا برای او کار کنند.  مهوش هم این پیشنهاد را قبول کرد‌. قرار بود آن دختر، کارهای اقامت دختر و نوه‌ام را انجام دهد. شب حادثه دامادمان مقابل خانه ما آمد و با التماس خواست اجازه دهیم با مهوش صحبت کند. می‌گفت او را دوست دارد و نمی‌خواهد زندگی‌اش خراب شود. دلمان سوخت و او را راه دادیم اما نیمه شب دخترم را با ضربه‌های چاقو کشت و فرار کرد‌.دختری که قرار بود کارهای مهاجرت مهوش و دخترش به آمریکا را انجام دهد هم در تحقیقات گفت: مهوش و شوهرش در خانه ما کار می‌کردند. من در آمریکا به یک نفر نیاز داشتم تا در کارها کمکم باشد. بنا به شرایط مهوش و اعتمادی که به او داشتم، قرار شد او را با خودم به آمریکا ببرم. این‌طوری دختر او هم می‌توانست آنجا درس بخواند. آخرین بار از آمریکا به دبی آمدم و از او خواستم در تهران منتظرم باشد تا کارهای اقامتش را انجام دهم اما شوهرش او را کشت. 
ماموران برای دستگیری مرد معتاد تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند اما هیچ ردی از او به دست نیامد‌.با گذشت پنج سال از این جنایت و در حالی که پدر مقتول فوت شده بود، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد‌. برادران مقتول درخواست رسیدگی به پرونده در تهران شدند. به این ترتیب قرار شد پرونده در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی و احمد به طور غیابی محاکمه شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها