
به گزارش جامجمآنلاین،موریلو، معاون رئیسجمهور نیکاراگوئه روز جمعه اعلام کرد که کشورش روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل قطع میکند.
مورلو، دولت رژیم صهیونیستی را فاشیستی و نسل کش توصیف کرد.
دولت نیکاراگوئه در بیانیهای دلیل قطع روابط را حملات صهیونیستها به سرزمینهای فلسطین اعلام کرد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند