به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علیرضا مسرت اظهار داشت: از این تعداد ۶۰ هزار و ۲۹۵ تماس به عنوان مزاحمت و ۷ هزار و ۳۷ تماس هم اشتباهی ثبت شده است.
وی ادامه داد: ۳ هزار و ۳۹ تماس هم تماس های تکراری با سامانه بوده و ۵ هزار و ۴۲۱ تماس هم به ارائه مشاورههای ایمنی پرداخته شد.
مسئول روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد عنوان کرد: از مجموع تماس های دریافت شده سامانه ۱۲۵ در ۶ ماهه امسال، ۹۴۷ مورد مربوط به حریق و هزار و ۱۱۱ مورد حادثه بوده که نشان می دهد در مجموع ۲ هزار تماس با سامانه منجر به عملیات شده است.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
برای بررسی کتاب «خلبان صدیق» با محمد قبادی (نویسنده) و خلبان قادری (راوی) همکلام شدیم