در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

انصارالله یمن شگفتی‌ساز شد | رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی

یک کارشناس مسائل منطقه با اشاره به اینکه عملیات اخیر یمنی‌ها شگفتی‌ساز شده است، گفت: علاوه بر این اقدام یمنی‌ها نشان داد که سامانه موشکی و وضعیت امنیتی رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است.
یک کارشناس مسائل منطقه با اشاره به اینکه عملیات اخیر یمنی‌ها شگفتی‌ساز شده است، گفت: علاوه بر این اقدام یمنی‌ها نشان داد که سامانه موشکی و وضعیت امنیتی رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است.
کد خبر: ۱۴۷۳۰۹۶

به گزارش جام جم آنلاین، سید هادی سید افقهی در خصوص حمله موشکی اخیر انصارالله به تل‌آویو افزود: این عملیات وعده‌ای بود که انصارالله داده بود، آن‌ها گفته بودند که با سلاح جدید و در عملیات خیره کننده‌ای به رژیم صهیونیستی حمله خواهند کرد.

 

‌وی با بیان اینکه این اقدام یمنی‌ها شگفتی‌ساز بود، توضیح داد‌: مقامات رژیم صهیونیستی ادعا می‌کردند که با همکاری با آمریکا، ناتو و کشور‌های مزدور منطقه اطلاعات دقیق و شبکه منسجمی دارند. اما این اقدام یمن ثابت کرد که این ادعا دروغ بوده است.

 

این کارشناس مسائل منطقه ادامه داد: به همین دلیل بود که در ساعات اولیه اصابت موشک به منطقه اطراف فرودگاه بن‌گورین اعلام کردند که این موشک از ناحیه عراق شلیک شده است.

 

سید افقهی عنوان کرد: علاوه بر این سامانه‌های ضد موشکی چند لایه سامانه و تجهیزاتی که اخیرا آمریکا در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است نیز نتوانست مانع اصابت این موشک به تل‌آویو شود.

 

‌وی یادآور شد: این موشک درحالی به تل آویو اصابت کرده است که فضای عربستان برای رهگیری موشک‌ها کاملا در آماده باش است. علاوه بر این این موشک از آسمان اردن نیز عبور کرده و از مرز شرقی فلسطین اشغالی وارد تل‌آویو شده به همین دلیل اقدامی غافلگیرکننده بوده است.

 

 این کارشناس مسائل منطقه با اشاره به شرایط اجتماعی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی توضیح داد: در این بین وضعیت وحشتی که جامعه صهیونیست را بخصوص در پایتخت فراگرفته نیز رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته درمانده کرده است.

 

سید افقهی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی ۲۰ موشک به سمت موشک یمنی‌ها شلیک کرد، ادامه داد: اما آن‌ها نتوانستند موشک یمنی‌ها را رهگیری کنند. این درحالی است که نیرو‌های مسلح انصارالله اعلام کرده‌اند که باز هم چنین عملیات‌هایی را انجام خواهند داد.

 

 وی تاکید کرد: به این ترتیب می‌توان گفت اقدام اخیر یمنی‌ها نشان داد که سامانه موشکی و وضعیت امنیتی رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است.

 

 این کارشناس مسائل منطقه خاطرنشان کرد: عملیات یمنی‌ها رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد. علاوه بر این یمنی‌ها نشان دادند که به عملیات‌های خود ادامه می‌دهند.

 

این کارشناس مسائل منطقه یادآور شد: رژیم صهیونیستی پس از حمله به بندر حدیده تصور می‌کرد که یمنی‌ها می‌ترسند و دیگر به چنین عملیات‌هایی دست نخواهند زد. این در حالی است که یمنی‌ها هدف گذاری، افق درگیری و سطح درگیری را از پیش تعیین کرده و تاکید کرده‌اند که آن‌ها این جنگ را توقف جنگ غزه ادامه خواهند داد.

 

وی با بیان اینکه عملیات یمنی‌ها نشان داد که رژیم صهیونیستی آسیب‌پذیر و بهم ریخته است، افزود: این در حالی است که شاهد استعفا‌های سریالی در شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی نیز هستیم به همین دلیل بنیامین نتانیاهو تنها خواهد ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها