یکی از مقامات یمنی اعلام کرد:

به تهدیدات نتانیاهو از طریق نظامی پاسخ می‌دهیم

سرتیپ عبدالله بن عامر،یکی از مقامات یمنی به تهدیدات نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی، مبنی بر هدف قرار دادن صنعا به عنوان یک هدف نظامی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۴۷۲۹۵۷

به گزارش جام‌جم‌آنلاین ازیمن‌نیوز،یکی از مقامات یمنی به تهدیدات نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی، مبنی بر هدف قرار دادن صنعا به عنوان یک هدف نظامی واکنش نشان داد.

سرتیپ عبدالله بن عامر، معاون وزارت دفاع در دولت نجات ملی یمن، در پیامی در پلتفرم ایکس عنوان کرد: تهدیدات نتانیاهو علیه یمن تأثیری نخواهد داشت، بلکه برعکس، اراده یمنی‌ها را برای ادامه مقاومت تقویت خواهد کرد.

وی افزود: کسانی که تاکنون ملت یمن را نمی‌شناختند، اکنون و در آینده خواهند شناخت و گذشت زمان این حقیقت را اثبات خواهد کرد.

بن عامر به بازتاب گسترده پیامد‌های عملیات نظامی یمن و موشک فراصوتی یمنی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین تحلیل‌ها به شکست اسرائیل در مقابله با این موشک پرداختند و این موشک را بزرگ‌ترین چالشی دانستند که اسرائیل با آن روبرو شده است، زیرا آن را در معرض آسیب قرار داده و توان بازدارندگی که سال‌ها به آن می‌بالید، را فرو ریخت.

نیرو‌های مسلح یمنی دیروز یک موشک بالستیک مافوق صوت را به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند که با عبور از موانع و لایه‌های متعدد دفاع هوایی رژیم صهیونیستی به عمق تل‌آویو و نزدیکی فرودگاه بن گوریون اصابت کرد.

ترکش‌های این موشک آتش‌سوزی‌های متعددی را در سرزمین‌های اشغالی ایجاد کرد، علاوه بر اینکه سامانه‌های هوایی رژیم صهیونیستی با وجود شلیک بیش از ۲۰ موشک رهگیر، در انهدام این موشک ناکام ماندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها