اجرای ۱۶ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل

طی پنج ماه اول سال جاری ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه‌ راهداری در استان اردبیل تعریف و هدف‌گذاری شده بود که تا امروز ۱۶ هزار میلیارد ریال کار انجام شده است.
کد خبر: ۱۴۷۲۹۳۸

اجرای ۱۶ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اعلام این خبر، احداث و ساخت ۵۸ کیلومتر راه‌ روستایی، بهسازی۱۵۰ کیلومتر راه‌ روستایی، ۱۴۱ کیلومتر اجرای روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی و یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر خط‌کشی محورهای مواصلاتی را از جمله پروژه های اجرا شده و یا در دست اجرا در این استان ذکر کرد.
کلیم‌الله وثوقی افزود: همچنین در این مدت چهار کیلومتر روشنایی در جاده‌های استان دایر شده و ۳۵ کیلومتر هم در حال اجراست. ۱۰ نقطه پرتصادف در جاده‌های استان تعریف شده بود که سه نقطه به نتیجه رسیده و هفت نقطه در حال اجراست.
وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۲ میلیون و ۲۶ هزار تن کالا. ۶۳۰ هزار مسافر در استان جابجا شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: طی این مدت تعداد سفرهای انجام شده توسط ناوگان عمومی استان ۱۰۱ هزار سفر بوده و تعداد وسایط نقلیه ورود و خروجی به استان از طریق تردد دروازه‌ای در ۶ دروازه استان چهار میلیون و ۸۰ هزار ورود و چهار میلیون و ۶۰ هزار خروج از استان ثبت شده است.
وثوقی افزود: در پایانه‌های مرزی استان میزان صادرات ۳۰۹ هزار تن کالا و میزان واردات ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن کالا و ترانزیت کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار ۴۸۰ هزار تن اعلام شده است، تعداد مسافران جابجا شده مرزی ۴۹ هزار نفر بوده و در مجموع در پایانه مرزی در مجموع ۲۵ درصد افزایش حمل و نقل را شاهد بودیم.
وی بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی را از جمله اقدامات مهم راهداری ذکر کرد و گفت: از پنج هزار کیلومتر راه‌های روستایی استان سه هزار کیلومتر آسفالت و ۲ هزار کیلومتر شوسه و خاکی است و برای بهسازی و آسفالت تمام راه‌های استان برنامه‌ریزی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها