واکنش کتائب حزب الله عراق به حمله موشکی یمنی ها به تل آویو

گردان های حزب الله عراق به حمله موشکی نیروهای مسلح یمن به تل آویو واکنش نشان داد و آنرا شکستی برای آمریکا دانست.
کد خبر: ۱۴۷۲۷۸۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، کتائب حزب الله عراق به حمله موشکی نیروهای مسلح یمن به تل آویو واکنش نشان داد.

کتائب حزب الله ضمن تمجید از عملیات نیروهای مسلح یمنی اعلام کرد: این حمله بیش از دو میلیون صهیونیست را وحشت زده کرد.

در بیانیه آمده است: عملیات نیروهای یمنی شکست مفتضحانه را برای آمریکا با همه لشکرکشی و تسلیحات و امکاناتش است که آن‌را در راستای حمایت از صهیونیست‌ها به کار گرفته است.

کتائب حزب الله عراق بیان کرد: حمله موشکی به رژیم صهیونیستی و رخنه آن به حریم هوایی دشمن آن‌هم در شرایطی که در اوج آمادگی و تحت حمایت کشورهای محور شرارت قرار داشت، اوج بحران صهیونیست‌ها را در نبرد جبهه‌های پشتیبانی ملت فلسطین نشان می‌دهد.

پیش از این، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک مافوق صوت یمنی باعث ترس و وحشت در محافل صهیونیست‌ها شده و بیش از ۲ میلیون صهیونیست را برای اولین بار در تاریخ موجودیت رژیم صهیونیستی به پناهگاه‌ها کشانده است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید منتظر عملیات بیشتر و بی سابقه‌تر در آینده باشد.

این بیانیه تاکید کرد که موشک بالستیک مافوق صوت یمن در رسیدن به هدف خود موفق بوده و سامانه‌های دفاعی دشمن صهیونیستی را در رهگیری و انهدام شکست داده است.

این بیانیه ضمن ارائه جزئیات بیشتری از این حمله تصریح کرد که موشک مذکور فاصله ۲۰۴۰ کیلومتری از لحظه شلیک تا هدف را در زمان ۱۱ دقیقه و نیم طی کرده است.

در این بیانیه آمده که این حمله بخشی از مرحله پنجم عملیات ضد صهیونیستی نیروهای یمنی و نمایانگر قدرت و توان نیروهای موشکی در توسعه تکنولوژی و توانمندی‌های آن بوده است.

این بیانیه تصریح کرد که موانع جغرافیایی، تجاوزهای آمریکا و انگلیس و نیز سامانه‌های رصد و جاسوسی دشمن صهیونیستی مانع از کمک یمنی‌ها به ملت فلسطین نخواهد شد و دشمن اسرائیلی باید منتظر عملیات‌های بی‌سابقه در آینده باشد، چرا که ما در آستانه اولین سالروز عملیات مبارک ۷ اکتبر قرار داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها