سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خبر داد؛

انجام عملیات علیه تل‌آویو با موشک بالستیک فراصوتی

یحیی‌سریع،سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، جزئیات عملیات موشکی و منحصر به‌فرد روز یکشنبه ارتش این کشور علیه تل آویو را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۴۷۲۷۵۲

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از ایرنا،یحیی‌سریع،سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن جزئیات عملیات موشکی و منحصر به‌فرد روز یکشنبه ارتش این کشور علیه تل آویو را اعلام کرد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات امروز علیه تل‌آویو با موشک بالستیک فراصوتی جدید انجام شد، این موشک به هدف خود رسید و سامانه‌های دفاعی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خوردند.

یحیی‌سریع تاکید کرد: این موشک در مدت زمان ۱۱دقیقه و ۳۰ثانیه، مسافت ۲ هزار و ۴۰ کیلومتری را طی کرد که این امر منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شد، بیش از ۲میلیون صهیونیست به سمت پناهگاه‌ها فرار کردند و این رویداد برای اولین بار در تاریخ دشمن صهیونیستی رخ می‌دهد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن افزود: این عملیات در چارچوب مرحله پنجم و در نتیجه تلاش گسترده بخش موشکی نیرو‌های مسلح یمن در گسترش فناوری موشکی انجام شد تا بتوانیم با چالش‌های نبرد با دشمن صهیونیستی مقابله و از تمام موانع و سامانه‌های دفاعی آمریکا و اسرائیل در دریا و خشکی عبور کنیم و اهداف خود را منهدم کنیم.

وی ادامه داد: موانع جغرافیایی، تجاوز‌های آمریکا و انگلیس و سامانه‌های جاسوسی باعث نخواهد شد که یمن وظیفه دینی، انسانی و اخلاقی خود در دفاع از ملت فلسطین را انجام ندهد. در آستانه اولین سالگرد عملیات «طوفان الاقصی»، دشمن صهیونیستی منتظر ضربه‌ها و عملیات منحصر بفرد بیشتر در آینده باشد.

منابع خبری صبح یکشنبه از اصابت یک فروند موشک به نزدیکی تل آویو و وقوع آتش‌سوزی پس از آن خبر دادند.

به گزارش این منابع، آژیر‌های خطر در مرکز سرزمین‌های اشغالی و حدود ۲۰ شهرک و شهر در شرق و جنوب تل‌آویو به صدا درآمد و کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش این رژیم گفته که یک موشک زمین به زمین بر فراز منطقه فرودگاه «لود» بین تل‌آویو و قدس رهگیری شده است.

این در حالی است که وزیر دفاع یمن نیز شنبه شب با هشدار به ائتلاف آمریکایی انگلیسی گفته بود که روز‌های آینده آبستن شگفتی‌های غیرقابل پیش بینی برای دشمنان خواهد بود.

محمد العاطفی در سخنانی به ائتلاف متجاوز هشداری صریح داد و گفت: پاسخ ما به دشمنان به کابوسی مبدل خواهد شد که امنیت آن‌ها را با خطر مواجه کند.

وی افزود: ما به دشمنان خود هشدار می‌دهیم روز‌های آینده شگفتی‌هایی را به همراه خواهد داشت که آن‌ها انتظار آن را ندارند.

وزیر دفاع یمن اضافه کرد: ما با مشت آهنین پاسخ خواهیم داد، نخواهیم بخشید، فراموش نخواهیم کرد و دشمنان را از روزی که به ما حمله کردند، پشیمان می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها