انصارالله یمن :

اسرائیل از امروز به سامانه‌های پدافندی‌اش اعتماد نکند

در پی خبرها درباره حمله موشکی یمن به تل‌آویو، منابع یمنی در صنعا تاکید کردند سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی در برابر توان نظامی این کشور ناتوان است.
کد خبر: ۱۴۷۲۷۰۰
به گزارش جام جم آنلاین، در پی گزارش ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله موشکی به تل‌آویو از سمت یمن، منابع یمنی می‌گویند «درباره عملیات ارتش یمن نمی‌توان به روایت اسرائیل اعتماد کرد».
این منابع آگاه به شبکه المیادین گفته‌اند: ارتش یمن قول داده که عملیات دقیق و غافلگیرکننده‌ای انجام بدهد و بدون استثنا به همه وعده‌های خود عمل خواهد کرد و در این راستا صرفا یک پاسخ وجود نخواهد داشت، بلکه یک عملیات دقیق، مدبرانه، راهبردی، ویژه و مستمر را به دنبال خواهد داشت.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با اذعان به ناتوانی رژیم صهیونیستی در رهگیری موشک‌شده از یمن، از برخورد موشک به منطقه‌ای در نزدیکی تل‌آویو خبر دادند.
منابع یمنی در مصاحبه با المیادین تاکید کردند: دشمن اسرائیلی از این پس نباید به سامانه‌های پدافندی خود متکی باشد و به آن‌ها اعتماد کند؛ چراکه یمن قبلا پهپاد یافا را به هدف خود رساند و با سلاح‌های جدید بانکی از اهداف استراتژیک را هدف قرار خواهد داد.
این منابع یمنی خاطرنشان کردند: یمن فناوری‌های جدیدی را توسعه داده که برخی از آن‌ها برای هدف قرار دادن ناوهای آمریکایی در دریا مورد استفاده قرار گرفتند و آن‌ها نتوانستند این فناوری‌ها را رهگیری کنند.
منابع مذکور اضافه کردند: ارتش یمن به خوبی سامانه‌های پدافندی دشمن را مورد بررسی قرار می‌دهد و پیش از این نیز سامانه‌های پدافندی ناوهای آمریکایی در دریای سرخ را بررسی کرده بود.
در همین راستا، شبکه العربیه نیز به نقل از یک مقام انصارالله یمن گزارش داد: حمله به تل‌آویو پاسخ یمن به تجاوز الحدیده نبود، بلکه مقدمه و زمینه‌ای برای این پاسخ بود.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شنبه (۳۰ تیر) مناطقی را در الحدیده یمن هدف قرار دادند.
جنبش انصارالله یمن در این باره اعلام کرد در نتیجه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی که تأسیسات مدنی در بندر الحدیده را هدف قرار داد سه نفر شهید و ۸۷ نفر دیگر زخمی شدند.
نیروهای مسلح یمن نیز چند ساعت پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به الحدیده تاکید کرده بودند که در حمله به «اهداف حیاتی» در اراضی اشغالی تردیدی نخواهد داشت.
پس از آن «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در یک اظهارنظر تلویزیونی گفت که آن‌ها برای یک نبرد طولانی آماده می‌شوند و به اسرائیلی‌ها هشدار داد که تل‌آویو دیگر امن نیست.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها