افتتاح شرکت تعاونی مهراب پلیمر هیرکان با مشارکت بانک توسعه تعاون درگلستان

شرکت تعاونی مهراب پلیمر هیرکان با تسهیلات 50 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در شهرستان آق قلا افتتاح شد.
شرکت تعاونی مهراب پلیمر هیرکان با تسهیلات 50 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در شهرستان آق قلا افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۷۲۳۳۳
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان همزمان با هفته تعاون با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندارآق قلا، مدیرشعب استان گلستان و جمعی از مدیران و مسئولین محلی و استانی شرکت تعاونی مهراب پلیمر هیرکان با مشارکت و تسهیلات 50 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در شهرک صنعتی آق قلا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
خواجه مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی: گلستان در این مراسم صنایع خرد را همچون صنایع بزرگ حائز اهمیت و دارای نقش موثر در توسعه استان برشمرد وگفت: خوشبختانه آق قلا در مسیرتوسعه شتابان قرار دارد.
هاشمی فرماندار آق قلا: در این افتتاحیه گفت: اینکه در شهرستان کوچکی مثل آق قلا این ظرفیتهای بزرگ هست، جای خرسندی و فرصتی برای خدمت بهتر به استان است.
همچنین حمید رضا ملک مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان در این افتتاحیه اظهار داشت: بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان و رونق اقتصاد استان به شرکت تعاونی مهراب پلیمر هیرکان از محل تفاهم نامه های سه جانبه جهت تجهیز و ایجاد اشتغال در زمینه تولید انواع محصولات پلاستیکی ( نایلکس، پلاستیک وکیوم بسته بندی، کیسه زباله بیمارستانی و کیسه های حمل میوه) مبلغ50 میلیارد ریال در بخش های سرمایه ثابت و درگردش تسهیلات پرداخت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها