حمله پهپادی حزب‌ الله لبنان به پایگاه دریایی «رأس الناقوره»

حزب‌ الله لبنان اعلام کرد که در پاسخ به جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در شهرک «فرون» در جنوب لبنان، پایگاه دریایی رأس الناقوره ارتش اشغالگر را هدف حمله گسترده با پهپادهای انفجاری قرار داده است.
کد خبر: ۱۴۷۱۸۱۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب‌ الله لبنان از حمله پهپادی گسترده به یک پایگاه دریایی و حمله توپخانه‌ای به مرکز تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله درباره این حملات آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و پاسخ به خانه‌های مسکونی و غیرنظامیان در جنوب لبنان به‌ویژه جنایت هولناک صهیونیست‌ها در شهرک «فرون» و شهادت و زخمی شدن شدن چند امدادگر، مجاهدان مقاومت اسلامی پایگاه هوایی «رأس الناقوره» ارتش اشغالگر و مرکز تجمع افسران و نظامیان آن را هدف حمله دقیق با پهپادهای انفجاری قرار دادند.

حزب الله همچنین اعلام کرد که ساعت ۱۴:۲۵ به وقت محلی مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در بلندی‌های «ابودجاج» در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله مستقیم توپخانه‌ای قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان قبل از این با صدور پنج بیانیه اعلام کرده بود که صبح امروز یک‌شنبه مواضع نظامی رژیم صهیونیسیتی را با انواع سلاح هدف حمله قرار داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه زرعیت در  الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. 

روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت هم از اصابت چند موشک به منطقه زرعیت پس از به صدا درآمدن آژیر خطر خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها