ببینید | انتشار ویدئوی پیام اسیر صهیونیست خطاب به نتانیاهو پیش از کشته شدن

گردان‌ های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ویدئو ضبط شده از یکی از ۶ اسیر صهیونیستی که اخیراً اجساد آنها در نوار غزه کشف شد را منتشر کرد که حاوی اعتراض او به نخست‌وزیر رژیم اشغالگر به دلیل بی‌توجهی به سرنوشت اسرا و درخواست از ساکنان اراضی اشغالی برای تظاهرات است.
کد خبر: ۱۴۷۱۵۱۲

به گزارش جام جم آنلاین، «آلموگ ساروسی» اسیر صهیونیست در این ویدئو که پیش از کشته شدنش در نوار غزه ضبط شده است، می‌گوید: من آلموگ ساروسی ۲۷ ساله اهل «رعنانا» هستم و توسط جنبش حماس در هفتم اکتبر به همراه افراد دیگر به اسارت گرفته شدیم.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، وی می‌گوید: شرایط ما در اینجا بسیار دشوار است؛ نه آبی وجود دارد و نه غذا و برق و همه می‌دانند که در اینجا (غزه) اینها برای هیچ کسی وجود ندارد. حملات از هر جهتی انجام می‌شود و ممکن است که ما در این حملات هدف قرار بگیریم.

ساروسی ادامه می‌دهد: کابینه، ارتش و دستگاه‌های امنیتی اسرائیل در هفتم اکتبر شکست خوردید و ما را رها کردید. درحالی که از شما درخواست کمک کردیم ما را رها کردید و اعلام کردید که خودتان به خودتان کمک کنید و کسی برای نجات شما وجود ندارد و همین مسئله منجر به اسارت ما شد.

وی اضافه می‌کند: شما در ادامه به شکست‌هایتان ادامه دادید و عملیات زمینی شما نیز برای آزاد کردن اسرا شکست خورده و دروغین بود؛ چراکه تلاش‌های شما منجر به کشته شدن اسرا می‌شود. جان ما و اسرائیلی‌ها بی‌ارزش نیست. ما را بدون کم شدن مویی از سرمان به خانه‌هایمان بازگردانید.

این اسیر صهیونیست در ادامه از ساکنان اراضی اشغالی نیز می‌خواهد: شجاع و قوی باشید و ما می‌دانیم که شما تمام تلاشتان را برای آزادی ما خواهید کرد، به خیابان‌ها بیایید و تظاهرات کنید؛ چراکه قدرت ما در اتحاد ما است و جان ما در دست شما است.

گردان‌ های القسام در پایان این ویدئو با ارسال پیامی برای صهیونیست‌ها تاکید کرد: معامله تبادل اسرا برابر است با آزادی و زندگی و در مقابل فشار نظامی مساوی است با مرگ و شکست.

گردان‌های القسام پیشتر نیز ویدئوهایی از چند اسیر کشته شده دیگر را منتشر کرده بود که در آنها اسرا به کابینه نتانیاهو اعتراض کرده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه ادعا کرد نیروهای ارتش با همکاری آژانس امنیت عمومی (شاباک) روز شنبه اجساد ۶ اسیر صهیونیست را از داخل یک تونل زیرزمینی در منطقه رفح پیدا کرده و بازگرداندند.

در بیانیه ارتش اشغالگر عنوان شده است ۶ اسیر عبارتند از: کارمل گات، عدن یروشالمی، هرش گلدبرگ پائولین، الکساندر لوبنوف، آلموگ ساروسی و افسر اوری دنینو.

پس از آنکه رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروهای این رژیم اجساد ۶ نفر از اسرا را کشف کرده‌اند، خشم عمومی علیه نتانیاهو تشدید شد.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

شماری از این اسرا از طریق توافق و شماری دیگر در اقدامی انسان‌دوستانه از سوی جنبش حماس آزاد شدند. تعدادی از آنها نیز به دلیل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی جانشان را از دست دادند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آنها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

تعداد بازدید : 0
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها