حزب الله شمال سرزمین‌های اشغالی را موشک باران کرد

منابع خبری روز چهارشنبه از حمله گسترده موشکی حزب الله به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۷۱۳۸۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی انجام حملاتی علیه این رژیم، آژیرهای خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمدند.
 
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که حدود ۵ موشک به سمت شهرک صهیونیست نشین«کریات شمونه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شدند.
 
شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که در پی شلیک راکت‌هایی از خاک لبنان به سمت منطقه اشغالی الجلیل در سه نقطه مختلف در این منطقه آتش سوزی بوجود آمد.
 
این شبکه همچنین گزارش داد که ارتش از شهرک‌نشینان کریات شمونه درخواست کرده است که در نزدیک پناهگاه‌ها مستقر شوند.
 
شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که در نتیجه حملات موشکی از جنوب لبنان ۲ صهیونیست در نزدیکی شهرک «دیشون»زخمی شدند.
 
روزنامه یدیعوت آحارنوت هم از شلیک چندین فروند موشک از خاک لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی و شنیده شدن صدای انفجارهای شدید در کریات شمونه خبر داد.
 
منابع خبری گزارش دادند که در شهرک «بیت هیلل» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز بعد از حملات حزب الله آتش سوزی رخ داده است.
 
رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که ماموران آتش نشانی در سرزمین‌های اشغالی به مناطق اصابت موشک ها رفته و درحال اطفای حریق هستند.
 
در این راستا، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و همچنین پاسخ به تجاوزهای دشمن اسرائیلی علیه روستاهای جنوبی و منازل غیرنظامی به ویژه مناطق عیتا الشعب و الخیام، امروز چهارشنبه مقر فرماندهی گردان السهل در پادگان بیت هلل و توپخانه‌های دشمن در شهرک دیشون را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادیم.
 
از سوی دیگر، خبرنگار الجزیره گزارش داد که یک پهپاد صهیونیستی منطقه«بنی حیان» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.
 
خبرنگار المیادین نیز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حملاتی هوایی منطقه«کونین» و«قبریخا» در جنوب لبنان را بمباران کرد.
 
از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.
 
در این میان، اضطراب و آشفتگی روانی صهیونیست ها از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود بر این مشکلات روحی افزوده است.
 
رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کرده‌اند که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها