رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان عنوان کرد؛

لزوم هزينه کرد ارقام دريافتي ماليات بر ارزش افزوده در محروميت زدايي

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان بر لزوم هزینه کرد ارقام دریافتی مالیات بر ارزش افزوده در محرومیت زدایی تأکید کرد و افزود: دولت‌ها دستشان باز است و باید کار را برای خدمت به مردم انجام بدهند.
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان بر لزوم هزینه کرد ارقام دریافتی مالیات بر ارزش افزوده در محرومیت زدایی تأکید کرد و افزود: دولت‌ها دستشان باز است و باید کار را برای خدمت به مردم انجام بدهند.
کد خبر: ۱۴۷۱۱۴۸
نویسنده شبیر دائمی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حاج محمد شهرکی صبح امروز «شنبه 10 شهریور ماه 1403» در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که با موضوع «محرومیت زدایی و ساختن و داشتن ایرانی آباد» در گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: عموماً دولت‌ها هیچ گونه حمایتی از خیرین نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه حالا که هیچگونه حمایتی از خیران نمی‌شود، از دولت انتظار داریم آنها را اذیت نکنند و به آنها‌ اتهام نزنند که پول‌های خیریه را از کجا آورده‌اید، ادامه داد: برنامه داریم تا حضوری پیش «دکتر پزشکیان» رئیس جمهور برویم و مشکلات را مطرح کنم و با توجه به اینکه دولت چهاردهم عنوان کرده که «مردمی است»‌ امیدواریم تعامل خوبی را با مجموعه دولت داشته باشیم.

 رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان با تأکید بر اینکه ما آمده‌ایم به مردم خدمت کنیم، خاطرنشان کرد: دولت‌ها دستشان باز است و باید کار را برای خدمت به مردم انجام بدهند.

وی بر ساماندهی هزینه کرد وجوه دریافتی از مردم در چارچوب «مالیات بر ارزش افزوده» تأکید کرد و گفت: این وجوهات از جیب مردم خارج می‌شود و باید با استفاده از ظرفیت خیران در راستای محرومیت زدایی هزینه شود.

شهرکی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک هزینه درمان بیماران را شیرین‌ترین نوع کار خیر دانست که لذت آن غیرقابل توصیف است، تصریح کرد: در مجمع خیرین طی مدت 18 سال 36 هزار پرونده اختلاف را سازش دادیم و در دوران کرونا بانک امانت در هلال احمر گذاشتیم تا تمام امکانات پزشکی به امانت در اختیار مردم باشد و این اقدامات به اشکال مختلف همچنان ادامه دارد تا هیچ نیازمندی در جامعه نباشد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها