فرمانده گردان‌های قدس در کرانه باختری اعلام کرد:

حذف پروژه مقاومت در کرانه باختری دیگر ممکن نیست

فرمانده گردان‌های قدس در کرانه باختری گفت، گردان‌های کرانه باختری و اردوگاه‌های آن درست مانند طوفان‌الاقصی در باریکه غزه، با اعتقاد به اتحاد علیه رژیم اشغالگر،همراه با همه نیرو‌های مقاومت در درگیری وحشت اردوگاه‌ها شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۷۱۱۰۴

به گزارش جام‌جم‌آنلاین ازالعالم، فرمانده گردان‌های قدس در کرانه باختری گفت، گردان‌های کرانه باختری و اردوگاه‌های آن درست مانند طوفان‌الاقصی در باریکه غزه، با اعتقاد به اتحاد علیه رژیم اشغالگر،همراه با همه نیرو‌های مقاومت در درگیری وحشت اردوگاه‌ها شرکت می‌کنند.

گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، طی اظهاراتی در کانال رسمی خود در تلگرام نوشت: فرمانده گردان‌های کرانه باختری خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رهبران رژیم اشغالگر تاکید کرد که نابودی پروژه مقاومت در کرانه باختری دیگر دیر شده است.

وی تاکید کرد: در همه شهر‌ها و قرارگاه‌ها هسته‌های گسترده‌ای وجود دارد که اکنون در داخل تشکیلات قدس و تیپ‌های مقاومت فعالیت می‌کنند، و طی چند روز آینده خواهیم دید که چه بلایی سر سربازان و وسایل نقلیه نفوذی رژیم اشغالگر به شهر‌های جنین، طوباس و طولکرم خواهد آمد.

فرمانده گردان‌های قدس کرانه باختری با تأکید بر اینکه شهادت سردار محمدجابر ملقب به ابوشجاع، فرمانده تیپ طولکرم و دیگر رزمندگان مقاومت، صحنه‌های مقاومت را ملتهب ترمی‌کند، خاطرنشان کرد: با شهادت هر فلسطینی، افراد بیشتری به مقاومت می‌پیوندند.

فرمانده گردان‌های قدس کرانه باختری با اشاره به عملیات شهادت طلبانه مشترک که توسط گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در تل آویو انجام شد، گفت: این پیام مهمی است که همه باید دریافت کنند، به‌ویژه که اخرین عملیات نخواهد بود.

وی افزود: خون رزمندگان گروهان‌های قدس امروز در کرانه باختری، غزه، دمشق و لبنان با هم درآمیخته است و تاکیدی بر این است که میدان یکی است و پیروزی و شهادت انتخاب ماست که تغییرش نخواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها