منابع موثق به المیادین تاکید کردند:

حزب‌ الله به واحد «۸۲۰۰» اسرائیل ضربه زد و عملیات «روز اربعین» موفقیت آمیز بود

منابع موثق به المیادین تاکید کردند که از داخل رژیم اشغالگر تایید شده است که حزب‌الله در عملیات روز اربعین به واحد اطلاعاتی «۸۲۰۰» در عمق اراضی اشغالی در نزدیکی «تل‌آویو» ضربه زده است.
کد خبر: ۱۴۷۰۹۲۲

به گزارش جام جم آنلاین، منابع موثق به المیادین تاکید کردند که از داخل اراضی اشغالی تایید شده که حزب‌ الله در عملیات «روز اربعین» «در واقع موفق شد با قطعیت به واحد اطلاعات ۸۲۰۰ برسد و آن را هدف قرار دهد؛ عملیاتی که در پاسخ به ترور فرمانده ارشد مقاومت «فواد شکر» انجام گرفت.

این منابع با اشاره به اینکه حداقل ۶ پهپاد پرتاب شده توسط مقاومت اسلامی در لبنان موفق به نفوذ به پدافند هوایی رژیم صهیونیستی شدند، تاکید کردند: به طور کامل تایید شده است که ۶ پهپاد با دقت بالایی به اهداف خود در داخل پایگاه «گلیلوت» واقع در عمق اراضی اشغالی در نزدیکی تل‌آویو اصابت کرده‌اند.

علاوه بر این، منابع موثق به المیادین تاکید کردند که اشغالگران «پس از عملیات، یک حلقه امنیتی شدید در اطراف پایگاه به عمق چندین کیلومتر ایجاد کردند».

به گفته این منابع، این حلقه امنیتی شدید چند ساعت به طول انجامید، به طوری که «پرسنل نظامی و غیرنظامی به طور یکسان از نزدیک شدن یا ورود به پایگاه منع شدند».

بر این اساس منابع موثق المیادین تاکید کردند: «عملیات روز اربعین با وجود سکوت کامل، امنیتی، نظامی و رسانه‌ای اسرائیل، موفقیت آمیز بود به گونه‌ای که جای هیچ تردیدی برای حزب‌الله باقی نماند.»

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌ الله لبنان ساعاتی پس از اجرای عملیات یکشنبه گذشته فاش کرد که هدف اول برای پاسخ به ترور و شهادت تعدادی از غیرنظامیان در حومه جنوبی بیروت پایگاه «گلیلوت» وابسته به «واحد ۸۲۰۰» اطلاعات نظامی اسرائیل در نزدیکی تل‌آویو بود. هدف دوم این عملیات، پایگاه پدافند هوایی «عین شمر» بود که در ۷۵ کیلومتری لبنان و ۴۰ کیلومتری تل‌آویو قرار دارد.

سید نصرالله تاکید کرد «تعداد قابل توجهی از پهپادها به این ۲ هدف رسیدند»، در حالی که اشغالگران این موضوع را مخفی نگه می‌دارند، اما «روزها و شب‌ها هستند که حقیقت ماجرا را آشکار می‌کنند».

در حالی که سید نصرالله اشاره کرد که مقاومت نتیجه این سکوت اسرائیل را پیگیری خواهد کرد، توضیح داد که مقاومت «آنچه در این عملیات انجام شده در صورت رضایت‌بخش بودن، پاسخ کافی می‌داند، اما اگر آن را چنین نبیند، حق ادامه پاسخ را برای خود محفوظ خواهد داشت.»

حزب‌ الله به واحد «۸۲۰۰» اسرائیل ضربه زد و عملیات «روز اربعین» موفقیت آمیز بود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها